Gezellige verjaardag

Vanmorgen wakker van de wekker om half 8. Opgestaan medicijnen en de katten en dan tafeldekken. Om 8 kwam de familie van beneden en gingen we aan tafel. Sabrina mocht het cadeau aan mij geven en ik wist dat ik iets zou krijgen en dan was het sinterklaas, verjaardag en kerstcadeau. Ik heb mijn eigen Alexa gekregen, de nieuwste versie en in wit. Jannick stelt het voor mij in en ik moet de App op mijn telefoon zetten dan kan ik ook zien wie er aan de deur staat en praten. Ik gebruik hem meestal overdags als radio of als ik bepaalde muziek wil horen. Ik ben hardstikke blij met het cadeau.
Na het eten wilde Theresa verder bouwen aan haar lego Vidiyo. Ze hadden beide al hun kalenders uitgepakt en ik ook mijn huisje geopend. Een bodymousse van Ritual of mehr. Ik heb vandaag mij petchouli schuim geprobeerd en ook al vind ik het een zware lucht de pechouli overheerst niet. Het is niet mijn favoriet maar ook niet slecht. Meer niet mijn smaak. Het was vannacht min 13 en het is nu nog min 9 dus nog maar even wachten met naar buiten gaan. Ondertussen is de zon doorgekomen en is het net of iemand glittertjes in de lucht gestrooid heeft. De vogels hebben honger want ze blijven komen en er komt nu ook een Amsel paartje. Ik geloof merel in het Nederlands.
Eind van de morgen ben ik gaan koken en om kwart over 12 was iedereen er inclusief Mark. We aten Pommes, Salat, Schnitzel. Na het eten is iedereen gaan omkleden want we gingen met de kinderen naar de Babylift in het dorp. We gingen met de auto en ik reed met Jannick en de kinderen mee, Meli reedt met Mark mee en Jan wilde niet mee. Theresa skien en Jannick een hele poos met Sabrina omhoog met de slee en dan samen omlaag, later gingen Meli en Marl met Sabrina naar beneden. Dikke pret. De gelukzaligheid van Sabrina. Ze wilde van hoog helemaal alleen naar beneden lopen en dat ging prima dan wilde ze zelf de slee tzrekken en ook ging goed. Maar dikke tranen toen we naar huis gingen. Ze had ook zo genoten maar het was best koud en we waren 1 1/2 uur bezig geweest. Thuisgekomen had ik chocolademelk voor de kinderen en voor de rest koffie. De taart aangesneden en gegeten. Dan ging iedereen en Sabrina wilde mee naar beneden. Theresa ging tv kijken en het bleek Mary Poppings terugkeer. Ik kende het ook niet en bij Theresa op bed ernaast gekropen. Dan moest zij ook naar beneden want Meli ging de kinderen douchen. De rust is bij ons weergekeerd en gelijk even opgeruimd. Ik kan terug kijken op een leuke dag.Ik heb op de 24e november fotos geplaatst van het vliegtuig van de Bundesheer die steeds landde en opsteeg. Fotos zijn niet van mij en ze zijn echt bijzonder.

Heerlijke verjaardag met zoveel sneeuw. Gefeliciteerd 🥳 nu op naar de 🎄

Erna 2021-12-08 19:17:13

Van harte gefeliciteerd

Marjanne 2021-12-08 20:14:20

Lieve Nicolette, Gefeliciteerd met jouw verjaardag!!! Wat fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad met elkaar. Wat heb je een prachtig kado gekregen! Je bent flink verwend!!! Liefs, 😘

Annemarieke 2021-12-08 20:17:48

Ziet er uit als een gezellige dag. 🥳

Anja 2021-12-08 20:40:46

nogmaals gefeliciteerd en fijn dat je een leuke dag had er komt een moment dat wij ook weer een keer je verjaardag opluisteren hoor maar nu met corona even niet veel kusjes