Mid-Europe Blasmusik Festival

Oostenrijk, Schladming

Donnerstag 13.Juli
Uitstekend geslapen en rondom 8 wakker geworden. Vlak daana kwam Ingrid vragen of Theresa bij ons mocht blijven omdat ze naar Schladming moest en Theresa geen zin had om mee te gaan. Ze vermaakte zich de rest van de morgen met een spelletje op de tv .
Het weer is vandaag niet veel donkere wolken en fris met 18 graden vooral de wind is fris.
Ingrid nam Theresa weer mee naar beneden en Jan en ik samen eten. Loempia inclusief rollende doperwten.
Jan is weer aan zijn spullen in zijn werkhoek bezig. Zal toch wel ooit beneden leeg zijn en boven klaar zijn.
In de middag met Jan mee gegaan en Theresa ging ook mee. In Schladming is momenteel de Mid-Europa Blasmusikfestival en vandaag de lange nacht. Dus eerst met Theresa in de speeltuin spelen en dan muziek kijken en luisteren. Toen Jan kwam zijn we een ijsje gaan eten en nadat we de OÖ muziekkorps van het leger gezien hadden hebben we wat te eten gehaald. Dan bij verschillende podiums gaan luisteren.
De winkels waren nog open en Theresa liep CA in pakte eeen jurk en deze wil ik. OK was maar 5 Euro. Later bij de NKD nog een jurk gekocht voor 7 Euro. Ik weet we verwennen haar maar dat mag wel ze schiet er veel bij in nu Sabrina er is. Valt niet mee als je zo klein bent en alles begrijpen doet ze niet. Ondanks het onbestendige weer en de vele wind was het eind van de middag heerlijk in Schladming , er was veel zon en alsnog 22 graden en in de zon zelfs warmer. Toen het echt druk begon te worden was het voor ons genoeg geweest en zijn we naar huis gegaan.