Feestje wil weer niet kloppen

Oostenrijk, Kleinsölk

Donnerstag 13 februar
Het was vanmorgen super mooi weer maar niet echt warm met hoogstens 6 graden en al snel werd het weer troebel weer met maar 3 graden.
Helaas kunnen Randy, Laura en Björn niet komen op mijn geplande feestje. Dat is heel jammer en zeker als je van zo ver komt.
Kreeg hele mooie fotos deze keer van Bo en Nina en op eentje is zelfs Jula erbij geslopen. Ik verheug me heel erg om iedereen weer te zien, het lukt alleen niet om het zo te regelen dat we echt een keer allemaal er zijn.
Tja dat Malcolm geen weekendje over komt uit Zuid Afrika is te verwachten .
Maar met ons 12 ½ huwelijk wilde het niet kloppen en nu we de 25 jaar samen en 15 jaar getrouwd vieren nog steeds niet. We hadden ook niet zo veel kinderen moeten hebben.
Ik had verwacht dat Transavia tot aan de Pasen zou vliegen zoals gebruikelijk maar dit jaar vliegen ze maar tot 31 maart. Een weekend met de auto gaan in niet te doen vrijdag de hele dag heen zaterdag feestje en zondag de hele dag terug. Meer vrij zit er voor Jannick en Jan niet in dan die ene dag. Als we in juli komen is iedereen weer met vakantie. Het is de enige mogelijkheid om vanaf Salzburg te kunnen vliegen.
Angela, Bert en Jula, Bianca, Peter, Nina en Bo komen in ieder geval. Kreeg gelijk weer fotos van Bo en die groeit ook zo lekker en ook al weer zo wijs.

Nou de hoop dat het met A1 zou kunnen kloppen is weer van de baan. Kreeg vandaag weer een deurwaarder papier. Het vervelende is dat we pas 28 februari terecht kunnen bij de AK. Ze hebben echt aan Ingrid bevestigd als we die rekening van 14 euro betaalden die we van de week kregen er niets open staat er geen betalingen meer komen , maar helaas.