Haloween

Vanmorgen om 7 uur wakker van de wekker, ik probeer weer wat regelmaat te krijgen. Een rondje tv en dan eruit. Ontbeten had ik al in bed en de katten hadden ook al wat gekregen. Dan eruit , snel aankleden en op weg naar de sportschool. Het was lekker stil en kon mijn ding doen. Ik kwam drijfnat aan en dat was omgekeerd naar huis ook weer zo. Het is donker somber en zeer nat. Thuis eerst de natte zooi uit en een kop koffie dan even douchen en aankleden.
Onderweg kwam ik Jannick en Meli tegen en ik dacht dat ze gingen werken. Maar dat gaan ze morgen doen en werken vandaag aan de kamer beneden. Ze hebben de deur eruit gehaald en zijn nu bezig met de schuifdeur erin te maken. Die zat vroeger bij ons tussen keuken en gang. Het bespaart de hele draai van de deur binnen zodat Theresa dan ook wat meer ruimte heeft.
We hebben Jan ook aan het werk gezet met kasten die weg moeten uit elkaar te halen. Blank hout voor de kachel en de rest naar buiten. Daar beginnen we vast mee te stapelen voor volgend jaar want we kunnen geen Sperrmüll meer wegbrengen. We hadden alles wat we hadden nog voor het einde van september daar gebracht en beginnen nu opnieuw te stapelen. Gelukkig ook veel blank hout dat krijgen we dan snel weg in de kachels.
Ik ga maar weer met het bewerken van de site bezig houden.
Dat heb ik tot na vijven volgehouden. Af en toe even kijken bij Meli en Jannick, die balen want het werk vordert veel langzamer dan ze hadden gedacht. Tussendoor zijn Jan en ik even naar de gemeente dep waar ik mijn medicijnen opgehaald heb als ot gereden , We hadden een grote bak vol met allerlei batterijen en nog wat ander spul. Dan naar de apotheek waar ik mijn medicijnen heb opgehaald. Duur grapje 25 Euro vooe medicijnen die ik moet nemen om leeg te zijn voor vrijdag. Raar dat je dat moet betalen.
Hier doen ze niets aan Haloween dus we gaan voor een rustige avond. Jannick kwam voorbij en die baalde wel dat ze wat dingen over het hoofd gezien hebben. Ze moeten nog wat bijkopen en tja morgen is alles dicht. Maar dat maakt eigenlijk ook niet uit want beide moeten morgen werken bij IPC en ze hebben een dubbele rit omdat ze vandaag vrij hadden genomen. Ik denk dan ze doen het toch maar allemaal.
ER is nog heel veel werk te gaan voor het zwevende plafond erin zit. Dan moeten nog heel veel leidingen enz. weggewerkt worden, spotjes aanleggen in het plafond en ik weet niet wat nog meer. De schuifdeur zit erin dat is toch al heel wat.
Morgenavond komen de kinderen toch weer want Ingrid moet donderdag werken. Ik geloof dat ze dan weer tot maandag mogen blijven. Dus als ze komen zijn ze bij ons omdat Meli en Jannick werken. Dus dan stoppen we hen ook in bed.