Nog steeds sneeuwval

Vanmorgen pas om half 10 wakker maar pas zeer laat ingeslapen. Ik kon de slaap niet vatten. Gelukkig is het zondag en had ik niets voor.
Het sneeuwt en sneeuwt maar door en er is al zo veel gevallen. Er zijn winters geweest waarin we het met minder moesten doen. Of dit de voorbode is van de winter die we gaan krijgen?. De Stoderzinken is al afgesloten wegens het hoge lawinegevaar en nog heel veel andere plaatsen ook. Het is nog november.
Ik heb Jan wakker gemaakt en de bedden afgehaald en de was aangezet. Verder wat ik zo in de morgen doe.
Nu zo eerst een koppie koffie maken. Ik drink niet zo heel veel koffie meer. Dit is de eerste van de dag en het is half 11.
Ik heb net een stuk van het balkon schoongeschept , zo hoog hebben we het zelden op het balkon. Ik ben bang dat als het warmer wordt en weer gaat vriezen dat het gewicht een probleem wordt.
Ik heb het in 2 etappes gedaan. Jannick en Meli waren bezig met verven in de kamer van Theresa. Dan moest Jannick gaan werken , Meli heeft geruild want die wil nu niet rijden. Ik geloof dat ze geen kettingen had of anders dat ze ze niet kan leggen om de kleine transporter. Jannick had ook gezegd dat hij zonder kettingen niet zou gaan rijden en ik neem aan dat hij ze heeft. Gisteren had hij in Tauplitz problemen zonder. Er lagen de afgelopen dagen genoeg vrachtwagens naast de weg en ook personenauto´s. Het is einde van de middag en het sneeuwt nog steeds. Jan heeft ook al buiten vanmiddag weer geruimd en ook het dak van het speelhuis voor de zoveelste keer schoon gemaakt. We hadden al 40 cm sneeuw minimaal bij ons. Dan kan je nagaan hoeveel sneeuw boven valt.
Morgen moeten we toch ook de weg op, eerst Theresa uit school halen en dan met haar naar de orthodontist. Kan ik gelijk wat plastik bakken meenemen, Dan kan ik daar kerstspullen in opbergen. Ik heb al dozen weggedaan-
De derde was is bijna klaar en de anderen liggen al in de kast.

Gefeliciteerd met je oudste zoon

Liduina 2023-11-26 16:50:35

Leuk zoveel sneeuw ik hoop dat er ook nog wat is als ik naar jou kom ,kunnen sneeuwballen gooien 😀❄️❄️