Ik kan meer dan men vaak denkt

Zo best nog veel erop gekregen gisteravond al is het maar een topje van wat er nog ligt aan fotos. Zo leuk om terug te kijken . Het album wat we hebben is niet mooi en ook de fotos nogal door elkaar erop gekomen. Nu kan ik de fotos goed inscannen en ook al zijn de fotos ook erg verkleurd het lukt aardig om ze te verbeteren. Ook Jan zat ineens de fotostapeltjes door te kijken . Wel gek zo veel mensen al gestorven, gescheiden , getrouwd, kinderen gekregen en ga maar door.
Kreeg gisteravond een whatsappje van Bianca , de jachttrofeeen hangen aan de muur.

Was rondom 7 wakker mooie tijd, sabrina kwam en Ingrid ging Theresa wegbrengen en naar de huisarts. Dus dat was eerst Jan douchen dan hij met Sabrina en ik douchen. Ondertussen 10 uur en Ingrid nog niet terug en ik moet zelf ook nog wat wegbrengen. In ieder geval de papieren voor Bernhard uitgeprint om te vragen om een nieuwe rekening voor de GKK af te geven. Kan Jan dan in de bus doen bij hem. Dan moet hij langs de huisarts om te vragen of ze bij de GKK zijn medicijn wilen laten goedkeuren.
Dus ik leg uit wat hij moet doen vraag hem moet ik het opschrijven nee dat hoeft niet maar hij wil wel mijn pas hebben. En ik uh dat zijn jouw medicijnen en je hebt zelf je pas. Dan zegt hij oh onbekende verpakking en ik nee die heb je al een paar maanden.
Ingrid kwam om kwart voor 11 thuis dus een beetje opruimen want sabrina kan ok een aardige puinhoop maken.
Nu gaan koken want Haje komt middageten.
Ondertussen de wasmachine aangezet die loopt een poosje want af e toe heb ik een echte witte was met voorwas. Dat is goed voor de wasmachine een keertje goed heet wassen. De vaatwasser staat aan en ik schiet al op met de frituurpan schoonmaken.

Haje kwam lekker taart van Ingrid gekregen ziet er net zo uit en smaakt precies zo als de Apfeltraum van het Michaelerberghaus. Later het eten gemaakt een tonijn aardappelstrudel. nadat Haje weg was kwam Ingrid vragen of ik het wil doen het verputzen van het dichtgemetselde raam aan de buitenkant. Oke dus ik mee eerst de mortel emaakt en dan aan de gang , ik was denk ik binnen 10 minuen klaar het was meer werk om alles te voorschijn te halen en weer op te ruimen. Ingrid zei dat ik een natuurtalent ben en dat ik wel bij Prock kan gaan werken. Het is een kwestie van doen en uiteraard heb ik het ook met schade en schande geleerd . Vooral niet te veel water gebruiken want Ingrid had al een enorme emmer klaar gezet en een deel in de bak waar het in moest worden gemaakt e ik zei haar al gooi maar leeg dat is te veel dus eerst het cement erin dan een beetje water met een mixer op de boormachine gemixt en klaar. Ik ben tevreden nu morgen kijken of het nog erop zit.

Dan weer een deel kaarten bruiloft ingescand en op de site gezet dus weer een deel klaar .