Nationale feestdag

Oostenrijk, Graz

Vanmorgen vroeg opgestaan om even de familie dag te zeggen . Sabrina heeft niet verraden dat ze naar Legoland zouden gaan tegen Theresa. Die was dus totaal verrast en blij. Dan weer terug in bed gekropen en wat tv en wat dommelen. Ik ben om 9 uur opgestaan.
De mist begint nu net wat op te trekken. Wij hebben geen plannen voor vandaag. Er is hier in de wijde omgeving niets te doen wat de nationale feestdag aan gaat.
In de loop van de morgen kwam het bericht dat ze waren aangekomen. Wij koffie drinken met wat lekkers allebei de helft. Dan hebben we vanmiddag nog een halve torte bij de koffie. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Een beetje Disney (Bones) en een beetje wat voorbij komt .
Dacht ik dat de mist op trok het kwam met alle hevigheid terug en pas in de middag trok het op. Het werd maximaal 13 graden en af en toe een glimpje zon.
We hebben vandaag niets gemist.
Met Jan uitgemaakt dat we morgen een dagje naar Graz gaan. Dat mis ik nu wel heel erg nu Theresa niet meer naar de Nederlandse school gaat. Ik wil wat sportkleding kopen, kan je hier ook maar alleen erg dure merken en 80 euro voor een legging heb ik er niet voor over . Ik wil ook voor wat broeken kijken .
In de middag wat tijd doorgebracht met aan mijn Pindat site werken aan 2014.

Vrijdag 27 oktober

Dagje shoppen.
Ik werd om 9 uur wakker en Jan gelijk wakker gemaakt. Alle ochtenddingen gedaan. San op weg naar Graz want ik wilde graag shoppen. Ik mis mijn shopdagje echt.
In Seyerdberg was het echt zoeken naar een parkeerplaats maar we hadden geluk er ging net ergens iemand weg. We waren net binnen toen ik door Jannick werd gebeld. Ze hebben het reuze naar hun zin en ze hebben al 2 dagen redelijk weer. Het overnachtingsadres is goed met prima ontbijt.
Nadat ik wat inkopen had gedaan zijn we gaan eten, het was heel erg goed. We hadden Farmerburgers met grote runderburgers salade en kaas plus een gebakken ei.met koolsla en curlfriet. Daarna nog een rondje gedaan en dan terug naar huis.
Vanmorgen hoosde het en in Graz viel het mee en daar werd het weer ook lekker en droog met zon. Thuis kon je zien dat het flink gehoosd had want we hadden plassen water staan.
Kacheltje en de kaarsjes aan , kaasjes op tafel en genieten.
Fotos van Seaworld in Legoland

Fijn dat ze het zo lekker hebben! Ben jij ook geslaagd?