Laatste dag voor de van Duijntjes

Oostenrijk, Kleinsölk

10 juli
De laatste dag is alweer ingegaan , morgen gaan ze weer naar huis met de trein. Wij brengen ze naar Salzburg. Vandaar gaan ze naar München en dan met de nachttrein terug. Morgen komen dan Jordy en Diane bij ons.

Vandaag weer bloedheet, om 7 uur was het al 21 graden. Niet zo heel veel gedaan, gekeken hoe de kersenboom leeg geplukt werd . Ook was het echt zondag, iedereen komt dan voorbij wandelen en er komt visite. Hannes was aan zijn motor aan het rommelen . Peter en Jannick aan de brommer en uiteindelijk reed Peter op de brommer en Jannick op een andere motor van Hannes. Hier kan altijd alles , niet verzekerd zonder helm , geen plaatje. Zo lang je maar op eigen grond blijft of in de buurt . Hoewel vanmiddag wel politie voorbij kwam. Jannick vindt het helemaal tof om motor te rijden.
Als zijn brommer goed is verkoopt hij hem , heeft hij alvast een deel voor een motor en motor rijbewijs. Peter heeft al een deel goed gekregen aan de brommer wat het bedrijf waar Jannick hem gekocht had niet lukte. Dat ding is 3x terug geweest. Ik heb ook een emmer kersen en ik heb radijsjes uit de tuin. Er komen nog peertjes aan en Jannick heeft Hannes gevraagd om dan drank te gaan branden. Vervelen doen we ons niet echt.
Nog een poosje bij de schommel gezeten en Nina schommelen. Dan was het middagtijd en iedereen ging eten. Dat is hier echt punt 12 uur. We hebben gelukkig wat wind hier en schaduw.