Nog steeds een hang jongere in huis.

Oostenrijk, Kleinsölk

Donnerstag 27.Februar
Het kan niet op het mooie weer. Hoewel ze voor zondag opnieuw sneeuwval opgeven. We wachten maar weer af.
Lag vanmorgen lekker in bed tv te kijken en met mijn laptop hoorde ik Jannick al binnen komen, kreeg ik lekker koffie in bed van hem en even later rook het heerlijk naar gebakken ei, had hij voor zichzelf gebakken, hij had maar 2 eieren. Ik eet toch door de weeks geen luxe ontbijt maar gewoon havervlokken met of zonder fruit. Maar het rook goed. De rest van de dag heeft hij weer rond ons om gehangen en eind van de middag kwamen Ingrid en Theresa thuis.
Uiteraard samen koffie gedronken hoewel Jan alweer naar zijn werk was. Lekker knuffelen met Theresa. Kreeg een filmpje van Jula en daar kreeg Theresa geen genoeg van om het te bekijken. Ze wijst dan steeds aan en zegt Jula , baby.
Ze kan nu ook als ze haar zin niet krijgt heel boos kijken en het enige wat ze er mee bereikte was dat we heel hard om haar moesten lachen.
Ook de trouwfotos van Angela en Bert zijn klaar dus ook die kunnen we meenemen als we in Nederland zijn. Misschien moet ik nog maar een kofferruimte bij bestellen voor terug. Want langzaam aan groeien de zaken aan die we mee terug willen nemen, en ja vele kleine dingen maken ook een koffer vol.