Heftige allergie reactie

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen weer vroeg eruit want ik had om 9 uur een afspraak bij Hartlauer voor de service van mijn gehoorapparaten. Ingrid kwam met Sabrina en ik zei dat we weg moesten maar dat wij wel Theresa konden brengen naar de Kiga. Dat lag toch op onze weg. Dus daar was ze al helemaal blij mee. En Theresa nog meer. Het sneeuwde ook bij ons maar ietsje hoger bv in Ramsau echt veel meer sneeuw. De weg was goed begaanbaar ook al sneeuwt het tot laag. Markus deed mijn apparaten en alles goed en nadat hij terug kwam met de opnieuw afgestelde en gereinigde apparaten zette ik ze weer in. Alles weer prima en een afspraak voor februar gemaakt. Ik moest nog op Jan wachten die bij de garage de papieren van Jannicks auto in orde aan het maken was. Kon hij gelijk de nieuwe auto bewonderen maar het wachten is nu op de winterbanden. Voor hij bij me was kreeg ik heftige pijn aan de binnenzijde van mijn oor en ik voelde me heel naar en kreeg allemaal tintelingen rond mijn mond. Dus ik riep Markus en die schrok ook geweldig en bij het bekijken zei hij me het is echt knal rood en vroeg me reageer je altijd zo snel met een allergie. Ik heb dit nog nooit gehad en de lucht van de vloeistof kon ik proeven doordat ik het gevoel had dat het door mijn gehoorgang in mijn neus en zo kwam waardoor ik helemaal naar werd. De gehoorapparaten heeft hij meegenomen en hij had geprobeerd om het er vanaf te krijgen en ze ingepakt in een doosje en erbij gezegd de komend e2 uur niet dragen. Maar vanavond om 18 uur kon ik hem nog steeds niet in en ook ik heb het oordeel nog met water schoongemaakt en speciale zalf had ik al in mijn oor.
Ik was bij het thuiskomen in Gröbming naar Scarpatetti gegaan omdat mijn eigen huisarts op maandag er nooit is , maar die was op vakantie er bleven nog 2 artsen over in Öblarn en Stein ad Enns. Dus naar Ingrid gegaan en gevraagd of zij nog allergiepillen had. Gelukkig ja en er gelijk eentje genomen. Ook even mijn Notfallmed opgezocht en voortaan maar bij me dragen en zorgen dat er water is want dat zijn bruistabletten. Ik ben best geschrokken wnt het was ook heel heftig. Ik voelde me de rest van de dag ook niet echt fit, had ook al slecht geslapen. Ook mijn suiker gaat op en neer.
Theresa kwam weer gezellig spelen en haar verhaaltjes muziekjes gingen weer aan. Het stoort me niet en ze zit in haar eigen hoekje en speelt heel zoet.
Jan was werken en ik gewoon even niets. Ze ging eigenlijk eind van de middag naar beneden en Jan kwam thuis en toen ging de herinnering op mijn telefoon Sinterklaasjournaal. Dus haar snel gehaald en de tv op BVN gezet. Nou ze zit er weer helemaal in. Dan ging ze weer en Jan is ook weer beneden iets aan het hobbieen. Vanavond maar een beetje vroeg mijn bed in morgen weer vroeg eruit.

Dat is eng, zo'n reactie. Hoop dat het snel weer verminderd is.