Regen regen en regen

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen wakker voor de wekker, ik hoefde gelukkig niet zo heel vroeg bij de fysio te zijn maar om kwart voor 8. Dan nog een half uurtje thuis voor ik weer naar Andrea toe moest. Dar was heel veel te doen want de gasten wilden allemaal naar huis. We waren met zijn drieen ook Simone was er weer. Christine had gevraagd of ik vandaag de ramen wilde doen en ik had haar gezegd dat ik eerst naar Andrea zou gaan. Maar daarna was ik het even helemaal zat en het regent al sinds gisteravond dus ook geen weer om vensters te poetsen. Dus gebeld dat we dat misschien volgende week ergens kunnen doen. Ik wilde eerst met Jan naar schladming maar daar had ik ook geen zin en fut voor. We waren nog maar net bezig of de eerste gasten stonden alweer voor de deur.
Nadat Jan mij opgepikt had zijn we langs de Billa gegaan voor wat boodschappen en dan naar huis. Theresa wilde graag bij ons blijven en Ingrid ging ondanks de regen met Sabrina er op uit want koud was het niet. Zo veel regen bij ons zo veel sneeuw boven. Bovenop de lading ijs ligt nu een gigantische plas water bij ons voor de deur. Gelukkig is een klein stukje van de kolk nu vrij en loopt het water van de straat wel af erin en niet meer ook naar ons. De enorme bergen sneeuw worden maar langzaam minder .Het kan zijn dat de sneeuwgrens vannacht toch weer doorzakt en wij ook weer nieuwe sneeuw er bovenop krijgen.
Ingrid kwam terug en had Marillekrapfen meegenomen dus aan de koffie. Jannick sliep vanmiddag en gaat daarna weer taxirijden. Theresa had gevraagd of ze mocht blijven slapen en ja dat mocht dus die ligt nu in ons bed een tekenfilm te kijken.