Drukke dag

Vanmorgen wakker van Theresa en uhhhhhhhhh ja verslapen ik was de wekker vergeten te zetten. Jannick had alles in greep maar Theresa wilde graag dat Opa mee ging. Hij had nog een kwartier om in de kleding te springen. Ik naar beneden en Sabrina was kant en klaar dus die mocht mee naar boven want Jannick moest aanhet werk.
Dan zegt Sabrina ik schrijf Oma en ze begon met de o en ik die is goed dan de m en dus weer goed en dan de a. Ik stond even versteld. Ze leert het wel.
Dan heeft Opa ook haar gebracht maar wel met de auto. Dus stormvrij tot Theresa ongeveer kwart voor 1 thuiskomt en Jan haalt Sabrina daarna op.
We gaan maar pannenkoeken eten en ik heb ook spek opgezocht want net als mij vindt Theresa dat lekker.
Ik heb een afspraak voor morgenochtend bij de huisarts.
Het is nog steeds winderig weer en het sneeuwt steeds maar het blijft niet liggen ook al is het een stuk kouder.
Annemarieke wanneer ben jij in Oostenrijk?
Vannacht gaat het toch weer een graad of 4 vriezen en morgen mooi weer. Ik had tussen de middag pannenkoeken gebakken en dan hebben we samen met de kinderen gegeten. Ze mochten beide met de Tiptoi spelen en het gaat toch goed met het spelen ermee bij Sabrina. Ik had veel werk eraan want ik moest van alles weer opnieuw op de stiften zetten maar uiteindelijk alles van de dierentuin, de manege en de boerderij plus alle dieren weer werkend.
Eind van de middag kwam Jannick thuis en die bleef gezellig koffie drinken tot ik met Jan ons broodpakket moest ophalen. Dan deed mijn telefoon raar en ik kon nergens bij . Jannick ermee aan de gang gegaan en gelukkig deed hij het weer. Jannick denkt dat een update niet goed is gegaan.
Dan hebben we het brood gehaald en toen we terug kwamen waren Jannick en de kinderen ook naar beneden.
Voor mij nog een rondje door het huis en de laatste van de 2 wassen opgeruimd.