Het sneeuwt nog

Oostenrijk, Kleinsölk

Het sneeuwt nog steeds maar in het Ennstal ligt toch niet echt veel misschien 10 cm. Verder bij ons wel aardig gesneeuwt. Ik heb door dat het sneeuwt nauwelijks internet.
We moeten er wat voor over hebben.
Vanmorgen niet vroeg opgestaan, dan op mijn gemak eens douchen en ontbijten. Mijn brinta is op en dat mis ik wel heel erg.
Dan met Jan samen naar Schladming , wat noodzakelijke inkopen gedaan en een nieuwe wc bril gekocht. Mijn wc bril was van hout maar nadat er stukjes van de lak hadden los gelaten werd hij helemaal dik van het vocht. Dan maar even tijdelijk de oude van het huis er op gedaan maar die is van goedkoop plastic zitten aan de onderkant gele vlekken in die zich met niets laten verwijderen en nu dus een mooie bamboo houten wc bril.
Helaas liet Jan hem bij het uitpakken in de gang tegen de spiegel aan vallen van de garderobekasten en je raad het al................ een scheur in het glas. Tja dan moeten we maar even zien hoe we dat oplossen. Het is een echt grote spiegel!!
In de avond kwam Jannick blue rays brengen want we vonden niets op tv. Nou dat werd dus eerst Johny Englisch 2e deel en daar hebben we heel erg om gelachen en daarna nog een kinderfilmfilm gekeken „ de hoeders van het licht „ het ging over de kerstman, de paashaas, de tandenfee, klaas Vaak en Jack Frost die ten strijden trekken tegen de boeman. Best een leuke en onderhoudende film. Hij was vanaf 6 jaar maar we denken dat dan toch een hoop de kinderen ontgaat. Dus als lachen gezond is hebben we weer iets voor de gezondheid gedaan.