Kerstgroet, krantenartikel

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zaterdag 22 december
Malcolm ik heb je pakje gisteren verzonden, stuur me een berichtje als het aan gekomen is.
Gisteren kreeg ik een pakje van Diane met een foto cd van oktober dat ze hier waren met ruim 300 foto's erop. We hebben ze al bekeken ook, zijn erg mooi.
De kaart die er voor mijn verjaardag bijzat was ook leuk moest er erg om lachen.
Jannick is vanmorgen naar Eisenertz vertrokken en komt morgenavond terug, ik hoop dat de wedstrijd nu beter gaat.
Hij is gisteren naar de kapper geweest en hij ziet er tof uit.Stuk korter en lange bakkebaardjes en ik heb er stukjes zwart in geverfd , staat echt goed.
Ik heb ook de schaar in mijn haar laten zetten en heb nu een kort koppie.
Was al steeds niet lekker en had de afgelopen dagen echt erg buikpijn.
Dus toch maar naar de huisarts, een beetje te lang doorgelopen, had een baarmoederhalsontsteking en een blaasontsteking. Zit nu aan de antibiotica en doe even rustig aan.
Kerstkoekjes gebakken en een kerststol zelg gemaakt.
We hebben sinds gisteren gasten uit Duitsland. De andere appartementen zijn ook gereed want na de kerst zitten we nokvol.
Voor alle mensen die geen kerstkaart hebben ontvangen,

Wij wensen iedereen fijne kerstdagen, een beetje bezinning, een goed en knallend uiteinde en een ngelooflijk goed 2008.

Het stukje van Jannick heeft afgelopen donderdag met foto in het AD gestaan.
Bedankt Abe voor het snelle toezenden.

Jan had inderdaad nog een prijs in de loterij van de Ennstaler, een heel mooi boek Herbarium van het Stift Admont.
Hij kon het bij de boekhandel afhalen.

22 december 2007 20:52 | Door: Randy Welk stukje uit het AD?

molenaar.ruesink 2016-06-02 20:11:16

24 december 2007 10:38 | Door: ab de busser surf, ik kon je kaartje eerst niet vinden, stom he. Maar Loes en ik wensen jullie heel fijne feestdagen en een gezond 2008 toe. Nu komt er nog een vervelende mededeling, Roel van Beek, jouw wel bekend, is vrij recentelijk overleden. Heb toen nog Cor Slagmolen en Sjakie van Nes met partners ontmoet. Het is wel geen reactie op het bovenstaand bericht maar ik wilde je dit je toch niet onthouden. Nogmaals fijne feestdagen en tot mails . Groetjes Ab de Busser (smurf)