Moe en voldaan.

Een prachtige zonnige mooie warme dag. Op het balkon 28 graden.
We waren voor ons doen laat op met half 10. We waren schijnbaar erg moe.
Ingrid kwam met Theresa koffie drinken. Jan is de klok gaan ophangen in de huiskamer en dan naar beneden om de kast van het slaapkamer ameublement uit elkaar te halen. Dan deel voor deel repareren en dan boven weer in elkaar zetten. Dan gaat er een stuk van de achterzijde af maar zover is hij nog lang niet. Ik ben met Ingrid in de tuin gaan werken. Rooien van stekelplanten/struiken. Deels konden we met wortels en al en anders zo veel als mogelijk de bodem helemaal vrijmaken. Op veel plaatsen waar we ze weggehaald hebben hoeft niets anders te komen. Want er staan mooie struiken die nu hopelijk tot hun recht gaan komen. Zoals de mooie gele ganzerik. Ondertussen staan op een kaal stuk 2 seringen die ik nog had. Die kunnen mooi het gat gaan vullen. Het probleem bij nieuw zetten is dat je de grond niet inkomt door alle wordtels. Ik heb ze nu maar erop gezet en dan met aarde erom heen en dan alles afgedekt met takken van coniferen die dan beschermen tegen het uitdrogen.
Dan middageten gemaakt wat niet veel werk was want ik had nog over van gisteren. Daar hebben we het mee gedaan. Zo tegen half 4 alles opgeruimd. Ik was het zat en Ingrid ging op kraamvisite in de Sölk.
We hadden een hele grote spin onder het balkon bij de garage , daar lopen de rillingen van over mijn rug en ik loop er met een grote boog omheen. Net nog even op het balkon gezeten maar het was mij veel te warm. Helaas komer er alweer wolken aan. Jan naar zijn werk en ik moe en voldaan.
Zodadelijk verder met de slaapkamer, ik had de bedden afgehaald en de was is droog dus kan ik de bedden weer opmaken. De andere was is ook klaar en al in de kast. Ik loop een dag achter want ik doe dat normaal op zondag. Maar als ik Theresa heb komt er niet heel veel uit mijn handen. Dus verschuiven mijn bezigheden. Omdat het vandaag mooi weer was wilde ik toch ook buiten zijn. Dat is werk wat ook gedaan moet worden. Dan voel ik me ergens schuldig ,ik zit nou eenmaal vreemd in elkaar.