Dat was een druk pinksterweekendje

Montag 16.Mai
Pfingstmontag

Gisteren ook een zeer lange dag achter me met Theresa en Dominiek. Theresa was er al om 7 uur en kroop tussen ons in en ging wat tv kijken. Moest er toch vrij snel uit want Dominiek kwam al om 9 uur. De dag doorgekomen met die 2 handenbinders. Dominiek werd pas tegen 19 uur gehaald maar ik had Theresa al om 18 uur afgeleverd beneden. Wat een ..............weer. Geen weer om met ze naar buiten te gaan dus binnen bezig houden. Jan hield zich zelf bezig met de badkamer. Was gaar gisteravond .

Dachten te kunnen uitslapen maar om kwart voor 8 hoorden we hallo Opa en Oma .
Oke kom dan maar bij ons in bed, tv aan en toen was er een hele leuke Maya de bij film. Dus die hebben we in bed gekeken. Dan Oma beneden douchen en ondertussen was Opa ook op en ging Therea in de huiskamer verder met Casper het spookje de film kijken. Om kwart over 10 kwam Dominiek en die was behoorlijk chagerijnig. Jengelen om dit wil ik niet , jengelen om dat wil ik dus maar genegeerd. Dan ging Oma volgens Dominiek Paletchinken bakken en volgens Theresa waren het pannenkoeken . Dus uitgelegd dat het beide hetzelfde is.
Ik wilde eigenlijk gaan zwemmen maar dus maar even niet en Jan wil met de badkamer verder, Jannick had geen zin .
Ze hebben beide zeer goed gegeten en dan heb ik 2 dekens gepakt en gezegd dat ze apart van elkaar moesten gaan zitten en Theresa gewaarschuwd dat als ze Dominiek niet met rust liet zij naar beneden moest. Even later sliep Dominiek in bij de video en Theresa zit heel stil en braaf te kijken.
Jannick was nog even koffie komen drinken , die is zijn portemonnee met al zijn passen en rijbewijzen kwijt geraakt. Had vrijdag dienst gedaan heeft nog een collega een euro gegeven en verder niets meer. Ze moesten naar een reanimatie en dus heeft hij nu overal een bericht achter gelaten dat hij zijn portemonnee kwijt is. Ook al langs de politie want hij heeft dus nu geen rijbewijs meer om te laten zien.
Bij het RK zijn ze af en toe niet goed wijs. Heeft Jannick eind oktober vorig jaar zijn defribilatie weer gedaan staat er eind december dat het niet meer geldig is. Ze hebben iets gewijzigd en nu moeten er heel veel het opnieuw doen. Of je niet genoeg tijd er in steekt. Het maakt de weerzin wel steeds groter. Want het zijn verplichte dingen en officieel mag Jannick nu zelfs geen dienst meer doen sinds afgelopen december en die andere dus ook niet.
Nu heel even tijd voor mezelf zit in de keuken, Jan is nog steeds met de badkamer bezig. Ik realiseer me dat ik over een weekje al in het ziekenhuis ben opgenomen. Komt wel ras dichtbij nu.
Zo kwart voor 7 en de rust keert langzaam aan terug. Theresa kijkt nog bij ons Alice in Wonderland en Dominiek is opgehaald. Zo dat waren 3 daagjes kinderrijk.
Hopelijk gaat het weer opknappen want dit is echt niks.