sorry

Sorry

Ik heb nu de maand januari ook met fotos compleet op Pindat staan, gewoon in de tijdlijn aanklikken om terug in de tijd te gaan.
Oeps sorry ik kreeg van verschillende mensen bericht dat er achter elkaar mail binnen kwam van Pindat, dat was niet mijn bedoeling en ik heb Pindat nu gevraagd of ik dat ook uit kan zetten. Sorry Els jij staat als eerste in mijn mailinlijst en bij het proberen om het stop te zetten jouw verwijderd , en ik kan jou niet aanmelden.

Weer een prachtige zonnige warme dag, door het vriezen ´s nachts is het zeer droog en bij Stadl an der Mur daardoor grote bosbrand die al enige tijd duurt. Niet normaal in deze tijd van het jaar.

In Brezice waar we vaak op vakantie waren zij heel veel vluchtelingen en dan ook nog een aardbeving geweest, die zelfs in Oostenrijk voelbaar was. Zal toch voor die mensen wel beangstigend geweest zijn.

Vandaag een groot deel van de dag Jannick en Theresa over de vloer gehad tot Ingrid om half 3 thuis kwam. Nu is de rust weer daar.

Jan naar zijn werk, ik naar de huisarts. Alle papieren van de Stolzalpen waren er.
Ben pas in Juli aan de beurt voor de opname daar. In de tussentijd therapie voorgeschreven en nieuwe medicatie en de MRI pas vlak voor de opname maken.
Gelijk de griepprik maar gedaan. Als het tussentijds slechter wordt kan ik op de lijst als er mensen uitvallen.
Zo gek het was helemaal licht toen ik naar de huisarts ging, toen ik naar buiten kwam was het donker. Kan hier soms zo snel gaan.