Gezellig

Donnerstag 7.Mai
Vanmorgen dikke mist maar het klaarde al snel op en het werd weer prachtig warm weer. Rondom de 25 graden daar kan ik best tevreden mee zijn.
Haje kwam gezellig langs om koffie te drinken dus we vallen van de ene gezelligeid in de andere.
Diane en Jordy gingen naar Schloss Trautenfels. Jan en ik met Theresa in de tuin.
Dan ging Theresa slapen en hebben wij nog in de tuin gezeten. Jannick kwam vroeg thuis en Diane zei zal ik stokbrood en wat kaasjes gaan halen , nou dat was goed en ik wilde naar de apotheek en Theresa wild mee. Dus Theresa in de wagen gezet en op weg. Ik kwam niet ver want er staat een enorme boom op het voetpad en daar kom je moeilijk om heen en tegenop met de buggy omdat het zo schuin is . Klapt mijn voet om en je hoorde het kraken. Nou dat was even niet zo fijn en Jannick gebeld die me heeft opgehaald. Hij zei we kunnen 2 dingen doen naar het ziekenhuis rijden of naar huis en koelen en hopen dat het voldoende is. Dat laatste wilde ik wel want ik moet tenslotte op vakantie en dan wil ik ook in het thermenbad kunnen. Diane nam Theresa in de buggy mee en ging inkopen doen. Dan 3 kwartier gekoeld en been omhoog. Flink pijn en hoop dat het morgen beter gaat. Jan was vroeg thuis gekomen en die ging samen met Jannick de banden van Ingrids auto wisselen en de nieuwe postkast ophangen. Dan kwam Diane terug en Jannick wilde ook wel lekker eten maar dan hadden we wel weinig stokbrood dus hij bij het benzinestation nog brood stokbrood gehaald want hij kreeg Ingrid niet te pakken die ook van haar werk onderweg was. Dan heeft Jannick nog een soort leverkaas maar dan van zalm gebakken en een potje met een verfijnde gerookte zalm aufstreich open gemaakt. Zo werd het toch weer een eetfestijn met zijn allen. Uiteraard heel gezellig en Theresa kan dan ook zo lekker mee eten en die vindt het helemaal geweldig zo met zijn allen. Ze moet alleen steeds mijn voet hebben om op te leunen ,om op te staan ,om aan te hangen en het doet al zo pijn. Ik ben op tijd mijn bed in gegaan en lig met mijn voet wat hoger. Ik heb aan het begin van de avond met tape wat versterking geplakt want het gevoel is dat er geen verband meer in zit en het voelt zo wat beter.
Tja dat heb ik dus weer .