Uitstapje gemaakt

Oostenrijk, Filzmoos

vanmorgen pas rondom 8 wakker , tv aan en gedommeld tot half 10. Ik was net klaar toen Ingrid met de kids kwam om koffie te drinken. Altijd gezellig. Ingrid haar was in de droger gedaan. Gaat de telefoon het CAK voor Jan maar die stond onder de douche. Dus hij zou een kwartiertje later terug bellen. Dat deed hij ook en nadat Jan head gezegd dat hij met mij moest praten was dat goed. Ipv meer dan 500 Euro betalen krijgen we 270 Euro terug. Goed nieuws dacht ik zo.
Een bijzondere dag vandaag want mijn oudste zoon Randy is vandaag jarig en wel 45 geworden. Gefeliciteerd en maak er samen een fijne dag van.
Oma en Opa gingen op weg naar Filzmoos. We hadden gewacht tot de dikke mist ging opklaren. Dat was in Gröbming wel het geval maar de hele B320 niet. maar toen we richting Ramsau Rossing gingen zaten we er al weer boven. In Rossing is het altijd koud alles was wit van de vorst en dan in Ramsau volle zon . Richting Filzmoos vinden wij altijd een geweldige route , zo mooi de bergen met sneeuw erop het groen en ook hele stukken waar de zon niet komt met sneeuw. In Filzmoos even bij de M Markt naar binnen gewipt want ik weet dat ze daar altijd currysaus verkopen die ik graag eet. Er was totaal geen internet ontvangst in Filzmoos dus mijn routeplanner liet het af weten. Ik had thuis gekeken en wist ongeveer waar ik moest zijn maar kon toch het nummer niet vinden. Iemand op straat gevraagd en als je een naam noemt weten ze gelijk wie en waar.Dan even gebeld en ze kon ons zien en loodste ons naar haar toe.
Een immens groot kasteel van playmobile die we met moeite in de auto kregen , ziet er prachtig uit. Dan terug gereden en dezelfde route terug genomen.
Thuis alles op de eettafel gezet en inelkaar gedaan wat er was afgevallen en dan Theresa gehaald. Ze speelt nu al uren lang. Dat is het dan toch waard. Het kostte 45 Euro nieuwprijs is 169 Euro. Dan zitten er ook nog wat dingen bij die er bij gekocht zijn.
Ik vond het een zeer geslaagde dag .