Sonntag

Vanmorgen was ik al vroeg bezig. mijn kleine vriezer in de keuken is niet goed gesloten geweest en zat van onder tot boven vol met ijs. De laden eruit en met een Föhn alles ontdooid. Alleen de bovenste lade moest ik ook even alle diepvries eruit halen maar verder viel het mee. Dat moet ook met de grote vriezer buiten maar ja eerst even moed verzamelen en in ieder geval al het ijs eruit eten. Want met de temperaturen die we al een maand hebben elke nacht is het warm en om 7 uur zag ik dat het 17 graden was. Ik kreeg een berichtje van Pascal die zijn vriezer vol heeft van de kaassouflees die nu bij de Lidl zijn dus we willen ook even van de week gaan kijken maar dan moet er wel plaats zijn dus even de grote dingen eruit eten.
Dominik kwam en zit nu tv te kijken nadat ik hem heb gezegd je mag kijken maar niet slapen anders gat de tv weer uit had ik gisteren na 2 waarschuwingen gedaan.Dus hij weet dat ik het meen. De krant gelezen , koppie koffie erbij en dan ben ik gaan douchen had ik nog niet gedaan. De bedden zijn afgehaald en de was in de machine- Ben verder niet zo heel veel van plan. Ik heb smoothys gemaakt van de aardbeien met mango en banaan. Dan de flesjes afgevuld. Het is nu 10 uur en het gevoel of het veel later is.
De hele morgen bleef het zo met regenbuien maar we konden wel op het balkon eten want het was 25 graden en het werd zelfs heel even warmer toen de zon zich liet blikken. Helaas kwam de volgende bui alweer snel en de hoop vervloog om te gaan wandelen. We wilden eigenlijk weer eens naar de Schwarzsee in de Sölk , daar waren we al lang niet meer , Maar met deze buien laat je het wel uit je hoofd.
Ik had gisteren al een foto van Jannick met familie gekregen en vandaag weer maar waren ze in Wenen bij Schönbrunn. Zo kunnen we ze volgen en meebeleven. Ze hbben veel mooier weer dan wij ziet er allemaal zeer zonnig uit.
Dominik hangt een beetje rond tja nij moet het maar even volhouden zonder Theresa. Die zullen denk ik pas thuis komen als hij al weg is.

Toerist in eigen land! Heerlijk hoor!!!