Weg bij Post

Oostenrijk, Steiermark

8 juli
Heerlijk gaan wandelen met Ingrid op de Breitlahnalm, Ingrid was daar nog nooit geweest. uiteraard even gestopt bij de Harmeralmhütte.

De afgelopen week buikgriep gehad en daardoor problemen op mijn werk. Met buikgriep mag je zeker in een hotel niet werken en wordt je ontlasting door de arts gecontroleerd om te kijken of je weer aan het werk mag.
Dan krijg ik te horen op mijn werk dat mijn werk te belastend is en dat het psychisch is. Nou dat is de eerste keer dat ik hoor dat buikgriep psychisch is.
En ja de werktijden zijn belastend want ik kan nooit naar huis omdat ik altijd vroeg en laat heb. En ik zou dat alleen in het voorseizoen hebben en niet in het hoofd seizoen maar er veranderd niets en ja dat breekt me inderdaad op. Tot 24 uur werken en dan weer om 6 uur ontbijt verzorgen dan tot 11 of half 12 en dan om 17 uur weer beginnen.
Afgezien ze zijn ook niet zo punctioneel wat betalen aan gaat.
Na 2x een gesprek en uitgemaakt te worden voor rotte vis heb ik besloten op te zeggen. Ik moet mijn 2 weken nog uitdienen dan is het tabee. Ik kreeg wel gelijk mijn geld contant uitbetaald maar wel 110 euro te weinig.