Theresa heeft Covid

Vanmorgen wakker van de wekker en gelijk eruit. Naar beneden gegaan waar de kinderen al aangekleed en aan het ontbijten waren. Dan heeft Jan Theresa weg gebracht. Dan Sabrina mee naar boven genomen en nadat Jan terug was gekomen ook Sabrina naar de Kiga gebracht.
Ik had 2 wassen te doen. Theresa kwam om half 12 uit en voelde zich niet lekker en hoestte nogal. Dus gelijk een test gemaakt en ja positief. Dus Jannick gebelden die moest van zijn baas ook thuis gaan testen en die was negatief. Ook al zeggen ze dat ik het niet zo snel weer zou krijgen toch een test gedaan en ook negatief. Jannick heeft tussen de middag met Ingrid een afspraak op de Kiga. Dan moet hij weer terug naar zijn werk. Ik heb Rob gebeld en een berichtje achter gelaten want die zou vandaag komen eten.Ik heb Maria gebeld want Theresa was gisteren de hele middag met haar en Mathias. De kans is groot dat Theresa het van Bruck an der Mur het ziekenhuis heeft. Pannenkoeken had ik voor Theresa gebakken want Jan en ik zouden vanavond warm eten. Maar dan ook maar een pannenkoek gegeten.
Meli was wakker en Theresa ging met haar mee. Ik heb wat huishoudelijk werk gedaan en Jan stofzuigen. De laatste was in de droger. Het douchegordin en het badkamerkleed ook weer schoon. Jan heeft de filters in de droger schoongemaakt.
Ingrid belde en wilde met Theresa spreken. Ingrid gelooft niet dat Theresa Covid heeft. Maar ze had wel aan Jannick gevraagd om haar hier te houden. Als ze geloofd dat het geen Covid is waarom kan Theresa dan niet naar Ingrid?.
Het was in de morgen prachtig mooi weer maar in de middag kwamen de donkere wolken en er wordt hier weer een vracht sneeuw verwacht. Maar ook storm.
Het overleg met alle betrokkenen die beslissen over de toelating van Theresa is met uitkomst nog een jaar Kiga. Ik heb tegen Jannick gezegd niet doen. Ze is dan bijna 8 en ze is al groot. Dom is ze niet. ze kent alle getallen en letters en vormen. Haar handicaps los je niet op met een jaar extra. Ook mag ze dan niet meer blijven zitten. Kan zich best concentreren, Jannick weet het niet. Het is nog bijna 8 maanden voor de school begint. Ze gaat met enorme sprongen vooruit. Maar ze moeten nu beslissen. Vreemd men kan ook zeggen we kijken voor de grote vakantie nog een keer met elkaar.
De online school viel in het water. We kregen geen verbinding. Maar het stormt heel erg en het sneeuwt dus ook. Ik hoor het soms gewoon loeien.
Ik heb een groot stuk geitenkaas van Jannick gekregen en die is zo lekker.
Tja morgen weer een dag.