luie dag

Samstag 8.Juli
Lekker geslapen met zijn drietjes, ik ben opgestaan om paashaasbroodjes te bakken. Theresa wilde eigenlijk croissantjes maar die had ik niet meer. Lekker een gekookt eitje erbij.Ingrid kwam met Sabrina en dus die ook koffie gegeven. Jannick was vanochtend al om 6 uur vertrokken naar Judenburg als begeleider voor een groep jeugd van de brandweer. Ze doen daar mee aan een landelijke wedstrijd.
Mijn huisarts belde om mij een afspraak met de internist door te geven. Vond ik wel erg tof van haar en ik kan dus komende week al terecht.
Een poos met Ingrid gepraat , ze heeft het wel heel zwaar en weinig slaap. Dat gaat ondertussen al 8 maanden zo. Ze heeft vanmorgen met de kinderarts uit Leoben gebeld want ook deze medicijnen helpen niet. Het lijkt er elke keer op dat het aanslaat en dan terug naar af. De arts wil nu wel een recept uitschrijven voor Cannabidiol omdat het een chefarts is kan hij dat schijnbaar wel. Dan hopen dat de apotheek het wil bestellen. Want veel artsen apotheken willen dat niet. Maar als niets meer gaat wil je alles proberen. Het duurt nog wel heel lang voor we de uitslagen van de gentesten krijgen.
In de middag had Ingrid een heerlijk gebak gemaakt met de aalbessen uit de tuin. Smaakte zeer goed .
Ik was erg moe en heb niets gedaan behalve luieren.
Het was vandaag warm met 30 met geen lekker weer door de wind. Ja in de avond 23 graden en geen wind en nu een prachtige regenboog omdat het regent. Ondertussen bijna half 9.
Theresa mocht ook nog even komen kijken naar de mooie regenboog daar kan ze helemaal vol van zijn.
Nu in bed en een cd tje met bedverhaaltjes luisteren. Wij een film op tv kijken.
Op de valreep een prachtige gezinsfoto van de Groentjes. Angela en Bert, Jula en Tobi