Van geen weer naar heeeeeeeeeet

Zo dat was een nachtrust werd pas om half 10 wakker , Jan had mij laten liggen en was opgestaan. Had het schijnbaar nodig. Voel me vandaag heel wat beter en dat komt ook door het weer. Het is super zonnig en zeer warm weer.
Tussn de middag lekker van de grilplaat eten, Melanzani, Salat, Hamburgers, Cevapcici en Grilbrot. Jan is vanmorgen begonnen aan de glazen wand in de badkamer. Ik heb hem af en toe geholpen. Hij heeft de grote wand er nu in en zet er vanavond nog de glasdeur in. Het begint langzaam wat te lijken en ik ben er zo blij mee.
Morgen gaan we het blad kopen die we hebben uitgezocht en laten die dan ook gelijk op maat maken. We kopen dan ook een nieuwe wc pot . Maar als het douchedeel klaar is moet eerst de rest van de badkamervloer gedaan worden. beginnend met egaliseren, dan de platen erop en dan het laminaat. Dan kan er pas begonnen worden aan de wasplaats met kasten en waskom enz. Daarna het laatste verfwerk ( kunnen we ook de beschadigde delen opnieuw doen) en de andere wc erop. Ja het werk is nog niet gedaan.
Ben nu wel de grote glasplaat uit de huiskamer kwijt wat een stof was daar achter gekomen. En de glasdeur uit de slaapkamer weg. Ik was al blij toen al die dozen met wand en vloertegels uit de slaapkamer weg waren. De echt grote schoonmaak moet dan nog gaan gebeuren.
Er staan nog overal in huis dingen die nog verplaatst moeten worden. O.a de badkamerkasten in de keuken, nog een waskom in de slaapkamer, de speelgoedkist in de huiskamer moet weer terug naar de gang maar daar staan nu ook nog badkamerkasten. In de slaapkamer in de kast nog de nieuwe verlichting, mengkraan enz. Gaan we morgen weer nieuwe dingen kopen die nog niet aan de beurt zijn.
Jan is nu weer aan het werk.
In de tuin speelt Theresa in het bad met Lena. Ingrid zit met de rest van de familie onder de parasol. Nog niet heel veel van dit weer gehad.
Zag dat Malcolm ook genoot.