Pfingstmontag

Montag 5.Juni
Dat was relaxt wakker worden om half 9. Alles op me gemak want geen haast. De stilte in huis is ongewoon.
Ontbijtje met Amerikaanse pannekoekjes met stroop en een groot glas jus´d orange. Dan vooral niets doen. Jan heeft nog gestofzuigd en goed de normale dingen wel gedaan vaatwasser , opruimen en zo.
Middageten met hamragoutcrepes en een kleine smoothy. Snel en lekker. En een grote schaal kersen helemaal voor mij alleen want Jan eet ze niet en ze zijn zo lekker.
Ben niet helemaal fit, Jan hoest al een paar dagen en ik geloof dat hij mij aangestoken heeft. Zit bij mij hoog en mijn stem is krakerig en hees.
De dag begon met 15 graden en sterk bewolkt maar al snel steeds meer zon en nu 27 graden. Lekker buiten gegeten. Wel veel wind nu maar ben al blij dat het niet zo donker meer is.
Eind van de middag kwam de familie weer veilig thuis na een vermoeiend weekendje maar allemaal hebben ze genoten. Jannick had zijn baas nog een smsje geschreven of hij nog een dag vrij kon krijgen maar hoorde niets . Pas toen hij Gröbming binnen reed kreeg hij een berichtje terug dat het goed is. Helaas niet meer in Wenen maar wel blij met een extra dagje.

IK geloof dat er heel veel mensen die we kennen in het Feyenoordstadion zaten bij de oefenwedstrijd van Nederland. Ook Randy, laura en Björn waren er aan de fotos te zien.