Dag 12 nog steeds heet

Slovenië, Catez ob Savi

Vanmorgen pas om half 8 wakker en dan ook opgestaan anders drijf je vanzelf de tent uit. We hadden alles open gelaten maar het wordt snel warm. Buiten ontbijten nadat ik eerst brood was gaan halen. Na het ontbijt zaten we lekker op het terras waar het nog niet te warm was. Theresa was aan het lezen en Sabrina vermaakt zich ook. Omdat ik nog Kuna´s had en Theresa pas 2 veulens van Schleich bij de Muller daar had in de uitverkoop. Hebben we de Kunas geteld en we zouden er genoeg hebben voor nog 2 veulens. Dit keer helemaal binnen door gereden via Dobova en dan vandaar de grens over. Zie je ook wat van het land. Helaas waren de ponys uitverkocht en alle andere Schleichdingen te duur. Maar laat ze dan een andere afgeprijsde pony vinden die ze ook nog niet had en waar ze ook genoeg Kunas voor had. Nog een rondje winkelcentrum gemaakt het is daar erg mooi en erg groot. Dan terug gereden . We zijn nu beide keren 2x gecontroleerd bij uitreis en inreis en terug anders om. Maar omdat we binnendoor en de kleine grensovergang hadden genomen geen file die we anders wel hadden gehad. Terug gekomen heb ik het middageten gemaakt en hebben we gegeten. Dan is Opa met Theresa gaan afwassen en heb ik alvast Sabrina omgekleed en mezelf. Toen iedereen klaar was zijn we naar het zwembad gegaan en hebben weer genoten. Gelijk weer douchen dan hadden we dat ook weer gehad. We hebben nog geen honger dus we eten maar wat later vanavond.

Wauw, wat hebben jullie het toch heerlijk! Fijn hoor!