Foutje moet kunnen.

Vanmorgen werden we gewekt door de wekker. Allemaal eruit , ontbijt voor Theresa gemaakt en haar trommeltje en drinkfles gevuld. Jan bracht haar om kwart over 7 weg . Ik aangekleed en douchen doe ik als ik terug ben van Christine. Om 12 uur Jan gebeld of hij mij kwam ophalen en onderweg hebben we Theresa opgepikt. Ze had vanmorgen geen gym op school maar ze waren gaan midgetgolf spelen in het Kurpark. Later zag ik de foto die de leerkracht op Teams hadgezet met groeten van de midgetgolfbaan. Meli had uit haar nachtdienst gekookt dus na mijn douche hoefde ik alleen de Buchteln op te warmen en we hebben de vanillesaus koud erbij gegeten . Dat smaakte zeer goed. Theresa wilde weer op het balkon eten maar wel de zonwering naar beneden gedaan. Het is behoorlijk warm. Ondertussen had Theresa haar huiswerk ook klaar dus ze mag nu zelf wat doen. Ze heeft zich de hele middag vermaakt. Jannick en Meli kwamen koffie drinken.
Belt Jannick om half 7 met de vraag ben jij met Theresa naar de blokfluit gegaan. En ik uh nee , ik was er van uit gegaan dat als ze blokfluitles had gehad dat ze pas volgende week weer moest. Maar ze had repetitie voor de muziek uitvoeringen die gegeven worden omdat de muziekschool 75 jaar bestaat . Theresa moet aan 2 van de 3 deelnemen. Oeps foutje.