Slecht weer

Werd wakker van de sneeuwschuiver dan weet je het al. Heel veel sneeuwval, heel erg harde wind en 1 graad dus geen dooiweer zoals gisteren. Zo ligt er een meter sneeuw en zo ligt het weer ergens anders. De wind is soms zo hard dat je buiten alleen tegen een witte muur kijkt en je niets ziet.
Ik kreeg de babyfoon en Sabrina kon niet wachten tot Mama terug was van de Kiga. Daarna lekker douchen , ontbijten en eten maken voor de middag. Zo veel dat Ingrid kon komen eten en ik ook nog voor morgen genoeg heb. Een bamischotel waar ik ipv Chinese wokgroente per ongeluk Mexicaanse in gedaan heb. Met de Paksoi erbij smaakte het toch wel volgens mij maakt het niet uit welke groente je er in doet. De kruiden maakt de smaak denk ik. Ingrid kwam nog even met Sabrina ging dan Theresa weer halen en daarna allemaal eten. Theresa wilde niet echt eten maar ze at wel een hele komkommer op ook goed. En natuurlijk de kroepoek.
In de middag me bezig gehouden met een fotoalbum van het huwelijk van Ingrid en Jannick , ik kon bijna alle fotos er in kwijt want tot 100 bladzijden is het maar 20 Euro. Het restantje doe ik wel in het normale album. Ik heb geloof ik weer niet opgelet of alle vinkjes uitstonden (ik haat dat ze steeds vanzelf weer aangaan) dus helaas hebben mensen weer oude postings gekregen. Gelukkig niet zo veel geloof ik want er zijn 2 1/2 jaar aan oude berichten gecorrigeerd en op de goede plaats gezet. Ik stop helemaal met waarbenjij omdat die alleen maar problemen maken en het eeuwen duurt voor ze er wat aan doen. Tel daar bij dat ik betaal om fotos te plaatsen en ik het gratis op Pindat kan doen. De albums zijn goedkoper bij Pindat maar omdat ze in groot formaat fotos erin zetten kan ik minder kwijt maar dat neem ik dan nu maar voor lief. Ik had waarbenjij alleen nog om de fotoboeken te maken. Nu heb ik via Happy foto albums gemaakt (speciale actie album 80 euro goedkoper) en maak ik apart daarnaast een tekstalbum. Waar ik dan eventuele restant fotos ook inzet. Maar ik moet 12 jaar aan verslagen overzetten. Zeer tijdrovend allemaal.