Een oversla dag

Vroeg eruit maar dat was na een slapeloze nacht geen probleem, het uit bed komen wel door de pijnlijke rug. Alsof ik nog niet genoeg pijn had.
Had om half 9 al een afspraak voor mijn therapie en in de miezerregen op pad gegaan letterlijk voetje voor voetje.
Gelukkig ook gelijk aan de beurt ondanks de drukte en met een half uurtje klaar .. Boodschapje meegenomen en dan de weg terug.
Thuis hoorde ik van Jan dat Ingrid en Jannick naar de tandarts waren gegaan, Ingrid heeft haar kies schijnbaar gebroken. Als ze niet op tijd terug zouden zijn moesten wij Theresa halen.
Ik me bezig gehouden met de DVD van Sinterklaas en die is nu klaar en besteld. Diane hij wordt ook bij jou bezorgd en hopelijk ook snel want dan kunnen we hem meenemen . (hij zou er met een paar dagen moeten zijn )
Jan is Theresa gaan halen en hij kwam gelijk met Jannick terug die dan Ingrid ging halen.
Ik had ondertussen ook het middageten klaar dus aan tafel.
De rest van de dag ook maar relaxt doorbrengen want ik wil liever geen pijnstillers nemen.
Het schijnt dat er vrijdag schoolfotos worden gemaakt op de Kindergarten.
Leuk dat wordt Theresa´s allereerste.
Later in de middag toch voor de pijnstiller gegaan, een lekkere hete pittenzak en gewoon verder niks.
Jannick kwam nog met een brullende Theresa maar die wilde helemaal niet bij Oma blijven en Oma vandaag ook Theresa maar een keertje niet. Ingrid voelde zich niet goed maar met Oma is het in ieder geval niet beter. Jannick moest weg en ja zo is het soms als moeder zijnde.
het was zo´n dag die we beter konden overslaan.