Bezoek uit Holland

Montag 27.Juni
Helaas na een avond met zeer slecht weer en vannacht regende het flink ook een morgen donker en somber en af en toe regen. In de middag werd het beter ook al viel er af en toe wat regen werd het uiteindelijk een 20 graden.
Na het middageten kwam Theresa kijken en die wilde de lichtjes in de douche zien. Dus Jan neemt haar mee en zet de handel op de verkeerde stand en doet de douche aan ipv de handdouche had hij de kleine voorsproeiers aangezet dus hij was drijfnat. Theresa en ik natuurlijk heel hard lachen. De grote kop en de handdouche hebben verlichting blauw koud groen lauw en rood warm water. Dat is een kinderlijk trekje van mij dat vind ik zo leuk die led lichtjes erin.
Later ging ze weer want ze was boos ik wilde de tv niet aanmaken voor haar. De visite liet op zich wachten dus is Jan maar gaan werken en vlak daarna kwam de visite. Fred en Hanneke kwamen mijn snijbonenmolen brengen daar ben ik zooooo blij mee. Ik had hun koelelementen ingevroren zodat ze bevroren mee genomen konden worden. Die waren ze de vorige keer vergeten. We hebben koffie gedronken en toen gingen ze helaas weer. Dus Jan is hen helemaal misgelopen. Ze zijn op vakantie in Oostenrijk en kwamen dus even op bezoek. Ingrid kwam nog even met Theresa en hebben meegeholpen de broodpizzas op te eten die ik gemaakt had maar de visite bleef ook niet eten. Daarna wilde Theresa dus onder de kinderdouche, dat zijn volgens haar de voorsproeiers. Dus alles drijfnat inclusief Oma die aangekleed was en mama die haar zou drogen. Maar leuk was het. Ze wilde ook blijven slapen maar haar gezegd dat ze mag komen slapen als ze niet naar de Kindergarten moet. Over 2 weken heeft ze vakantie en dat ruim 2 maanden.
Ik had snijbonen gekocht en heb ze dus ook door de molen gehaald gaat helemaal te gek even geblancheerd en klaar.
Jan had een slecht bericht voor mij hij moet een stukje van de badkamervloer afschuren want daar zijn bobbels en die steken boven de geegaliseerde vloer uit. Daar ben ik niet blij mee want dat geeft stof en vraag niet hoeveel en echt overal.
Vanmiddag een poosje met Erna gebeld en bijgekletst. Voor haar zo spannend. Mandy nu 28 weken zwanger van de 2 meisjes. Rond de 36 weken wordt ze ingeleid. De tweeling delen 1 moederkoek maar groeien tot nu toe goed en zoals een eenling.
Ingrid nu in de 19e week en Angela geloof ik nu in de 17. Dus ook spannend voor mij al moet ik nog een beetje langer wachten. En ook al zijn het niet mijn eerste kleinkinderen elk kind is een wonder en het blijft spannend.
Ingrid is stom verbaasd als ik haar zeg dat als de kinderen met de ruggen naar elkaar liggen ze gewoon geboren kunnen worden en anders een keizersnee. Hier is standaard bij een tweeling een keizersnee. Maar ja hierloop je ook vaak bij een genecoloog en moet je in een ziekenhuis bevallen. En niks consultatiebureau maar naar de kinderarts.
Wel heel fijn om af en toe even te kunnen kletsen en af en toe bezoek te ontvangen. Mijn dag kan dus niet meer stuk.