Peuterspeelzaal en space expo

Nederland, Gouda

4 maart
Vandaag moest hij weer eens naar het consultatie bureau. De arts vond Jannick te dik en hij mag geen pindakaas op zijn brrod. Nou daar doet Mama niet aan. Droog brood eten vind ik geen optie voor een kind. Want iets anders eet hij momenteel niet. Gewoon belachelijk hij weegt nu 15,6 kg en is 90 cm. De kinderarts zei me juist fijn he eindelijk een kind die aan de maat is. Bij de andere kreeg ik altijd te horen te klein wegen te weinig en ga maar door. Hij is ver voor in zijn ontwikkeling en zeer intelligent. Maar dat wist ik al. Ik ben tevreden en trots op je.

6 maart
In de Hema een foto als turtle gemaakt van Jannick.

7 maart
We gingen vandaag naar de Space Expo in Noordwijk. Mama, Malcolm ,Kirsten en Jannick. Met de trei en de bus.
Jannick drinkt weer bij mij , hij is gewoon verslaafd , ik zie hem nog niet stoppen. Op 11 maart mag hij de naar de speelzaal.

11 maart
Jannick mocht vandaag kennismaken op de peuterspeelzaal "de Schaapskooi" . Hij kreeg een kleurplaat van juffrouw Corrie. Het ging zo goed dat hij gelijk de hele morgen mocht blijven. Toen ik hem ging halen om kwart voor 12 had hij nog geen zin om naar huis te gaan. Hij had een plak en een verfwerkje gemaakt , een hele mooie molen voor Papa.