Onze ziekenhuis opnames staan vast

Oostenrijk, Schwarzach

Vanmorgen hadden we alle tijd van de wereld en daardoor vergat ik bijna dat ik om 9 uur bij de fysio zijn moest- Maar nog op tijd aangekomen daarna weer naar huis. Ingrid kwam een bakkie doen dat voelde weer als normaal. Sabrina wist alles nog te vinden en speelde lief.
We besloten broodjes te halen en dan door te rijden naar Schwarzach .Daar kwam de ene na de andere helicopter binnen nog volop skiseizoen. We hadden om 2 uur de eerste afspraak en de 2e om half 3. We waren perfect op tijd en werden bij aankomst prima en vriendelijk geholpen dan naar de afdeling waar we onze artsgesprekken hadden. Werkelijk goede gesprekken gehad. Dan verder geholpen door iemand van de afdeling die onze onderzoeken en afspraken en opname heeft geregeld. We kunnen beide op 10 April opgenomen worden helaas niet bij elkaar want daar moet je klasse voor verzekerd zijn. Maar dit vind ik al prima want dan hoef ik Jan niet alleen te laten want dat brengt problemen. Ik moet iets meer onderzoeken doen en in ieder geval 2x onder narcose .De opname is op woensdag en dan hebben we nog een paar dagen uitloop mogelijkheden tot zondag. Hebben we hopelijk alles achter de rug voor Sabrina geopereerd gaat worden. Het is bij Sabrina een groot stuk wat geopereerd moet worden maar gelukkig aan de goede kant andere kant was opereren waarschijnlijk niet mogelijk geweest. We gaan het allemaal maar afwachten.
Mijn moeder had vandaag 80 jaar geworden en we moeten haar al 30 jaar missen.

hoi nicolette onze moeder is in 1937 geboren dus ze zou 82 jaar geworden zijn onze vader is van 1934 dus zou in september 85 worden of we moeten ieder een andere moeder hebben.