Een kwart van het jaar voorbij.

Vanmorgen was ik wakker voor de wekker en tegen 6 kwam Jannick zeggen dat beide naar hun werk vertrokken. Dan de wekker een uurtje later gezet want de kinderen worden om half 9 opgehaald. Ze waren wakker toen de wekker van 7 ging dus dat was mooi. Ik had lekkere broodjes gebakken en ze mochten het in bed oppeuzelen. Uiteraard met Kika tv. Dan aankleden en tanden poetsen en we waren tegen half 9 helemaal klaar inclusief tas gepakt , jassen en schoenen. Theresa maakte de buitendeur open en daar was Mama al. Nog even met Ingrid gesproken over koetjes en kalfjes en dan gingen ze weer. De kinderen bleven kushandjes toewerpen en zwaaien. Gelijk gevraagd hoe laat de kinderen vrijdag komen en dat zal ergens in de middag worden.

Oostenrijk was gisteren weer door een aardbeving getroffen , toch weer een 4,6 op de schaal van Richter. In grote delen gevoeld maar wij hebben niets meegekregen. Dit keer lag het centrum in Neunkirchen. Dat is richting Wenen. Er is wel lichte schade aan gebouwen. Als ze hier zouden bouwen zoals in Italie hadden we meer schade gehad.

Het was al vroeg super zonnig en het wordt behoorlijk warm. Strak blauwe lucht en alles maar open gezet. Ik heb een driekwart katoenen broek en een armloze blouse aan en het voelt gelijk zomers. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er alweer een kwart jaar voorbij is. De tijd gaat door en het gevoel hebben dat alles stil staat. Ze denken erover om hier de vakanties naar later in het jaar te verplaatsen maar als de mensen ingeent zijn moet het toch geen probleem zijn. We kunnen in ieder geval nu naar Majorca kijken waar de wereld massaal naar toe is gereisd . Alleen uit Duitsland ging het afgelopen weekend al met 60 vliegtuigen per dag. En je zag er bv ook uit Rusland landen en zo. Als daar geen grote Corona uitbraak komt moet het toch weer kunnen om op vakantie te gaan uiteraard ingeent en met voorwaarden.

Vanavond heeft Jannick het mediationgesprek dus afwachten.