Geslaagd

Oostenrijk, Kleinsölk

GESLAAGD

Joepi
Ik wil even mededelen dat ik mijn Taxifahrer gehaald heb. Ben wel opgelucht. Van de 10 die examen gedaan hebben zijn er maar 2 geslaagd. In Gröbming waren van de 16 maar 5 gezakt. Hannes vertelde dat bij hem van de 36 maar 10 geslaagd waren en dat is al een paar jaar terug.Toen was het nog vrijwillig nu is het plicht om het te halen.
Dus ik kan nu mijn aanstelling verzilveren en weer centjes verdienen. Hoewel dat mogen ondertussen wel eurootjes zijn.
Jannick

november 2011 17:16 | Door: ria Jannick, van harte gefeliciteerd met je diploma! groetjes van Ton en Ria

molenaar.ruesink 2017-05-09 13:35:39

november 2011 19:47 | Door: Annemarieke Gefeliciteerd!!!

molenaar.ruesink 2017-05-09 13:35:56

november 2011 01:36 | Door: tante Christina Van Harte Gefeliciteerd Jannick met het behalen van je Taxi Certificaat/Diploma. Het is steeds weer een stapje omhoog op de ladder,maar je hebt er hard voor geleerd,en dus wel degenlijk verdient. groeten uit het kleine Nederland, Holland aan de Zee, en ons allemaal.