Een heerlijke dag in Graz

Theresa had bij ons geslapen dus om 6 allemaal op. Dan om half 7 op weg en het hoosde. Dat bleef het tot vlak voor Graz. Tunnel in met zeikweer tunnel uit met mooi weer. We vonden zonder al te veel problemen waar Deidre woont maar niet zo makkelijk parkeerruimte dus we stonden vlak bij de universiteit . Een klein stukje lopen en dan vonden we het huis. Ze woont zo mooi in hartje Graz. We hebben buiten koffie gedronken met wat lekkers. De kinderen kregen hun rapport over die van Theresa geen klagen. Dus ze heeft groep 6 bestanden. Dan gingen de kinderen een les met beelden over van Gogh volgen en hadden de volwassenen een samenkomst. Dan gingen de kinderen soep eten en zijn Jan en ik eerst naar de auto gelopen om de parkeermeter bij te vullen en dan op een terras koffie drinken en wat eten. Toen kwamen de kinderen voorbij omdat ze ijs gingen eten. Dan kwamen ze weer voorbij want ze liepen de avond4daagse op de zaterdagmiddag. Wij zijn op tijd met de auto naar de Messe gereden waar de kinderen de interactieve tentoonstelling over van Gogh bezochten. Ondertussen begon het te regenenDe auto onder de Messe gezet en binnen in de winkel kwamen steeds meer ouders dan beneden gaan zitten met elkaar tot de kinderen kwamen. Ik heb weer mooie magneten voor op de koelkast. We zijn vandaar naar huis gereden uiteraard met een tussenstop in Liezen bij de McD. We hebben Theresa thuis afgezet. Wij hadden ook een heerlijke dag.
Jannick en Meli zijn ergens tegen 5 vertrokken naar Spielberg waar ze RK dienst hebben. Jannick is daar zeer gewenst omdat hij Nederlands spreekt.
Wij hebben helaas de wedstrijd gemist maar morgen kunnen we kijken.