Een heerlijke dag en berekoud

Ik schrok vanmorgen wakker van de wekker om kwart voor 6 en wilde de babyfoon aanzetten. Maar die kreeg geen verbinding omdat het andere deel beneden niet aan was. Dan maar naar beneden gelopen en Ingrid stond net op het punt om weg te gaan. Dan weer terug in mijn bed maar intussen koud en wakker. Nog een poosje later kwam Theresa en hop bij ons in bed nog een beetje samen slapen. Dan hoorde ik Sabrina en vroeg Jan haar te halen en dan ging mijn telefoon dat Jannick en Meli toch al onderweg waren dus dan ook maar opgestaan. Ik was net helemaal klaar en de tafel gedekt toen ze aankwamen en konden gelijk aan tafel met zijn allen. Ik had de deur naar het trappenhuis open gedaan en tegen Sabrina gezegd ga maar naar Papa (die was nog zijn jas aan het uittrekken. Dan loopt ze vol trots naar hem toe. En wij vol trots juichen. Sabrina wilde alleen maar bij Meli zitten dus een beetje voorzichtig want Meli mag niet tillen klauterde ze zelf wel op schoot. Eind van de morgen gaan eten koken, Gerstensuppe en pasteitjes met wildragout. Daarna is Meli met Sabrina gaan liggen en Jannick is even de hort op brandweer of zo. Ik ben ondertussen bezig met het kopen van een tweede hands bed voor Theresa. Een hoogslaper dan heeft ze meer ruimte en zo voorkom ik dat ze met Sabrina in een 2 persoons terecht komt. Al aan Jannick gevraagd of het bed wat ze voor Sabrina hadden gekocht en nu bij hen staat of ze die dan aan Ingrid kunnen schenken. Dan heb ik voor beide een bed geregeld. Ik zit te wachten totde mensen reageren op de vraag wanneer we het bed kunnen halen. Al met Jannick overleg gehad want die gaat het dan halen. (St Johann in Pongau) Voor 25 Euro vinden we niet zo snel een geschikt bed.
Eind van de middag stuurde ze het telefoonnummer en heeft Jannick voor morgen afgesproken in de voormiddag om het bed op te halen. Meli en Sabrina hadden een poos geslapen en dan nog aan de koffie en gingen ze op huis aan. Uiteraard met zijn allen de nieuwe auto bezichtigen. We moesten heel erg lachen want we liepen allemaal richting gang naar het trappenhuis dus ik zeg tegen Sabrina kom je mag ook mee. En als een soort kwakkeleendje liep ze ook achter ons aan. Zo geweldig dit. We stimuleren het aan alle kanten door te loven en haar te prijzen. Het triomfantelijke gezicht van haar toen ze ook in het trappenhuis aan kwam.
De auto is in een woord geweldig. alles volautomatisch, massagestoelen met verwarming, glasdak en de auto ziet er voor zijn 3 jaar nieuw uit.
Straks vrienden van amstel live en wachten op Ingrid . De kinderen houden we een poos op.

geweldig dat Theresa zich zo goed heeft gehouden met haar gebit , en dan de napijn, ook super van Sabrina, die nu steeds beter vooruit gaat met lopen en bewegen. Samen nog een mooie gezellige zondag gewenst.