super zonnige warme dag

Vanmorgen rondom 7 wakker , een beetje tv en dan tegen 8 opgestaan. Douchen, ontbijten en wat je al zo meer doet in de morgen.
Ingrid kwam met de kinders koffie drinken. Ondertussen had ik het eten gemaakt. Ik heb een halve Eisbergsalat geruild met Ingrid voor een grote wortel en een tomaat. Aardappels gekookt , de helft voor vandaag en de rest voor morgen. De tomaat, de augurkjes en een restant Osterschinken fijn gesneden en de wortel geraspt dan door de geprakte koude aardappels met wat kruidendressing en wat mayo.Dan op een bord met wat Eisbergsalat en de eieren er omheen.
Vanaf 11 uur zat ik al op het balkon in de zon. Ik dwing Jan nu om toch echt ook een poos in de zon te gaan. Tot mijn verrassing had ik een mail van onze huisarts dat ze ons niet kon bereiken dus ik heb mijn telefoonnummer gemaild. Toch bleek mijn telefoonnummer het gelijke die ze gebeld had en meerdere keren. Ik kan geen enkel gemiste oproep vinden. Maar gisteren rond half 6 belde ze mij. Ze wilde weten hoe het ons vergaat en ze vroeg ook naar Sabrina. Zeer attent, en omdat Jan niet naar de internist is geweest heeft ze de bloedwaarden doorgesproken. Allemaal super op eentje na de vitamine D die zeer laag was. Ze heeft iets voorgeschreven wat we zelf moeten betalen maar waar Jan wel 3 maanden mee kan doen. Dus ik moet de Apotheke bellen of het recept al behandeld is en dan kan ik gelijk vragen wat het ons kost. Ik heb haar glijk gevraagd naar Jan zijn bloedverdunners want ik vind dat hij wel erg veel blauwe plekken heeft. Ze gaat het nog met de internist bespreken. Al de afspraken van Jan zijn afgezegd en ook de komende in mei in de Dopplerkliniek in Salzburg.
Met Jan samen gegeten en weer lekker op het balkon dan vroeg Theresa komen jullie koffie drinken in de tuin dus naar beneden.Sabrina vindt het geweldig om in de tuin te spelen en ze mocht vandaag ook in de zandbak. Ingrid is super blij met haar zonwering. Zij zat eronder en wij zaten meer in de zon. Dan weer terug naar boven en wel een beetje gaar nu .
Jannick zal wel balen want zijn vrachtwagen is iets aan stuk dus hij zal wel laat zijn voordat hij daarna het werk klaar heeft.
De rest van de dag verliep in alle rust .

wat een mooie schommel hebben jullie erbij het speelhuisje gemaakt, daar kunnen beide kids van genieten. geniet maar lekker van al die zon uurtjes, zal Jan ook goed doen, samen nog een mooie week gewenst