Drukke dag en rommelige dag

Ik was vroeg wakker om half 7 en Theresa een half uurtje later. Even knuffelen en dan mocht ze tv lkijken en Oma ging douchen. Opa ging ook na mij douchen en ik vandaag een broodje voor Theresa gemaakt. Ze eet niet goed en het kost moeite om haar te laten eten. Ze mocht in bed blijven en Oma ging pakken. Ik kon niet alles van Theresa vinden dus Ingrid gebeld maar nog steeds geen korte broeken gevonden. Later belde Ingrid dat ze morgen naar huis komt met Sabrina en ik vroeg haar kan het niet eind van de middag dan kon wel maar geen vervoer. Dus gevraagd kan Jannick niet halen? maar die had ze niet te pakken gekregen. Dus ik zei haar probeer het nu want ik heb hem net gesproken. Dan kan Theresa Mama ook nog zien en kunnen we de dingen die ik niet kan vinden alsnog bij elkaar krijgen.
Dus om half 5 kwam Jannick thuis snel omkleden en op pad om Ingrid te halen. Theresa was net weg met haar vriendinnetje Belana en haar moeder naar de karateles. Nog niet alles is klaar doe ik morgenochtend en het opruimen dan ook. We hoeven niet voor dag en dauw eruit om op weg te gaan. Jan is ook in zijn nopjes en Theresa kan de hele week al niet wachten. Bij mij komt het pas als we met de auto wegrijden.
Ingrid komt vanavond thuis met Sabrina maar woensdag gaat ze weer het ziekenhuis in. De onderzoeken hoeven ze niet in het ziekenhuis af te wachten. Dus hopen dat het goed gaat met Sabrina .Voor Ingrid ook wel fijn om even weer thuis te zijn. Iedereen heeft medelijden met Sabrina maar ik denk dat het zwaarder is voor Theresa . Die moet al 1 1/2 jaar veel inleveren en er is weinig tijd voor Theresa van Mama. Opa en Oma zijn er wel maar we zijn geen Mama.

Ik wens jullie een hele fijne vakantie

Marjanne 2018-04-28 00:29:43

Fijne vakantie en geniet ervan.