Geen lekker weer

Weer goed geslapen en om 6 wakker van de wekker. Gisteravond lang met Marjanne getelefoneerd zeer ontspannen vandaar waarschijnlijk een goede nacht.
Ik had met Jannick afgesproken dat ik even met haar juf zou praten dus nadat we alles gedaan hadden ging ik op weg met Theresa en heb inderdaad heel even haar juf kunnen spreken. Ze belt mij als het Theresa niet goed gaat en houdt haar in de gaten.
Op de terugweg kwam ik Jan met Sabrina tegen , ik nu eerst even warm worden want het was nog min 2 maar er is wind en die maakt het erg koud. En uiteraard een kop koffie en ondertussen bedenken wat ik de familie voorschotel.
Aangezien er wat dingen verplicht opgegeten moeten worden heb in Frittatensuppe vooraf dat vinden de kinderen lekker. Dan broodjes hotdog met zuurkool die zijn altijd rijkelijk belegd . Ik wilde net wat spullen beneden neerleggen van de kinderen want ik hoef ze in de avond niet meer bedklaar te maken of er in leggen. Daar neemt Meli zich de tijd voor. Schrok ik me dood was Jannick net daarvoor thuis gekomen. Die is gaan douchen, Opa is Theresa tegemoed gelopen en haalt Sabrina op. Ik ondertussen het eten klaar maken zodat als iedereen thuis is we kunnen eten.
Theresa liet mij zien dat ze vanmorgen op school een opdracht helemaal fout gemaakt heeft en ze zei en Oma de juf heeft gezegd geeft niks als het vandaag niet gaat doen we het van de week nog een keertje. Ze was helemaal opgelucht dat de juf niet boos was en ik voel me goed omdat ze het heeft laten zien en het verteld heeft. Dan was het goed dat ik naar school was gegaan.
We hebben gegeten en Jannick is met de meiden naar beneden en ik de keuken opgeruimd en de vaatwasser aangezet. Jan drinkt nog een kopje koffie . Het is nu 2 uur en als hij klaar is bel ik Rob dat we er aan komen. Hij gaat zaterdag naar Nederland terug dus nog even een treffen.
We hebben de middag bij hem doorgebracht en dat was in ieder geval weer gezellig. Dan zijn we begin van de avond weer terug naar huis gegaan. Nog even een pakket beneden opgehaald , Jannick had gevraagd of we die bij de Post kunnen afgeven. Ik dacht eerst dat doe ik als ik de kip ophaal maar de Post gaat om 12 uur al dicht. Dus dan moet het eerder. Ik bel morgenochtend wel dat ik de kippen eerder kom halen.
Zo nu onze avond en vroeg erin morgen weer vroeg dag.