Tweede dag Ramsauweek

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

We moesten om 10 uur voor de biatlontraining in het biatlonstadion zijn. Ik wilde in de middag graag met de langlauftocht buiten de sporen mee. Maar dat mocht niet van Erik. (is de trainer) Ik moest in de middag een testwedstrijdje biatlon met de anderen doen. Ik was daar best heel verdrietig om maar toch naar de testwedstrijd. Mijn ouders haalden en brachten ons steeds. Toen we om half 3 aankwamen bleken we te laat te zijn. Op het programma stond 15 uur en omdat we te laat waren mochten we eerst niet meer mee doen. Mijn vader en moeder waren witheet want ook die wisten dus niet van de verandering en ook Jorran en ik niet. Aan communicatie zouden ze ook wel eens mogen werken. Maar dan mochten we van Erik wel meestarten. Geen best begin van de week maar wel blij dat we toch nog mee mochten doen. Maar erg veel ervan bakken deed ik niet meer.
In de avond heeft mijn vader eerst Jorran naar Fichtenheim gebracht voor de beginnerscursus waxen en mij naar de Schweigerhof voor de gevorderden. Niet al te laat gemaakt en dan Jorran opgehaald en weer terug naar ons appartement.