Pinksterweekend

Gewoon een nacht niet geslapen ongeveer om 11 uur naar bed gegaan en viel gelijk in slaap, werd wakker door buikpijn bleek 12 uur te zijn. Kwam niet meer in slaap en net toen het ging lukken ging Jan het bed uit en daarna lukte het niet . Eruit gegaan en tot half 4 opgezeten. Dan weer naar bed maar de slaap kwam niet ondertussen hoorde ik de vogels ontwaken en tja dan maar een beetje liggen tot ik eruit ging. Dat was dus om half 8, lekker douchen en ontbijten . Buiten zeer donkere wolken en het lijkt niks te gaan worden.
Op opns gemak aan de koffie even beneden praatje maken. Bed afgehaald de eerste was van 3 erin. dat ging zo door inclusief het drogen en opruimen. Moesten de katten bakkeleien vlogen door het huis , smeten mijn half liter glas die ik net vol had neergezet van de tafel een grote plak en snmeerboel . Alles opgeruimd had toch niks anders te doen. Af en aan even oppassen beneden . Een grote pan bami met veel groente gemaakt met gebakken uitjes zuur en voor Jan komkommer, eitjes erbij gebakken en genoeg voor morgen over. Samen gegeten. Jan zijn treinenkast boven zijn bureau gehangen en dan weer gevuld. Langzaam aan krijgt alles weer een plaatsje . Om 3 nog even wat inkopen doen , er was niets meer loos maar ook niet veel meer te kopen. Maar ik heb wel Nutricia chocolademelk gevonden. Jannick had dat bij de Spar gevonden en ik kon het niet vinden dus hem even gebeld en hij leidde me door de winkel er naar toe. Als het zo koud blijft is dat lekker warme echte chocolademelk. Zonder rum want dat heb ik niet meer. Morgen pas ik weer op de dames want Jannick en Ingrid gaan samen uit eten.