Toch nog geen winter

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Maandag 3 november
We hebben de afgelopen dagen het mooiste weer van de wereld , zonnig en warm en het ziet er niet nar uit dat het winter gaat worden in de komende week. We hebben zondag weer heerlijk gewandeld en we waren vergeten dat we een seniorenbond bijeenkomst hadden, de jaarvergadering met daarna lekker eten en zo. Dus we moeten er weer een jaar op wachten.
Jannick heeft zaterdagnacht, zondagnacht en bijna de hele maandag tot 16 uur ambulancedienst gehad. Hij was vandaag met een patiënt naar Wenen.
Hij zou eigenlijk vandaag geen dienst hebben maar ze hadden hem gevraagd om mee naar Wenen te gaan , ze vertrokken om 7 uur vanmorgen . Hij zou voor het Rode Kruis papieren in orde maken in Ramsau bij dr.Harwald dus hij vroeg ons om die papieren op de Dienststelle op te halen en bij Harwald langs te gaan. Want het was nogal dringend .Dus wij alle papieren in orde gemaakt. Jan heeft ze weer terug gebracht toen hij ging werken. Zo wordt je ook steeds vaker ingeschakeld.
Het was Jan’s eerste werkdag bij de Billa in Schladming.
Morgenavond vertrek ik vanaf Salzburg naar Utrecht.
Voor wie mij wil bereiken als ik in Nederland ben 0649029599

9 november 2008 13:31 | Door: erna Zo zus je heb het er maar druk mee, wel leuk om zo op de hoogte te blijven. gr. je zusje