Lienz

Oostenrijk, Lienz

Gisteren ging het in de middag weer flink waaien en sneeuwen. Bij het opstaan lag er toch weer 30 cm nieuwe sneeuw. De zon scheen en het was niet zo koud.
Vandaag zou mijn moeder jarig zijn geweest.
Jannick heeft vanmorgen training .
Marjanne heeft het speciale magazijntje voor op Jannicks wapen gekocht , prutdingetje bijna 50 euro. Jannick is er in ieder geval erg blij mee want het is erg moeilijk om eraan te komen.
Wij zijn even gaan langlaufen en ondertussen was de zon weer weg en sneeuwde het alweer licht.
Nadat Jannick getraind had zijn we naar Lienz gereden. Lienz is toch al weer echt een stad.
We zijn gaan middageten, beetje rond gekeken dan weer terug.
Bij Kartitsch sneeuwde het alweer en in Obertilliach uiteraard ook.
Op de schietbaan is het probleem dat het nu erg schuin afloopt en Jannick had in de eerste wedstrijd een probleem bij het stand schieten erdoor. Hij kreeg zijn arm niet goed tegen zijn lijf. Vanochtend is gekeken hoe hij dan moet staan, in ieder geval meer op zijn achtervoet zodat hij niet te ver naar voren kantelt. Er waren er meer die dat probleem hadden.
We zijn vanavond pizza gaan eten met de Hengstmengels. Bij Luigi in het stadion.
Ik heb de lekkerste pizza in lange tijd gegeten (frutti di mare). Ze waren allemaal zeer goed gevuld en smaakten heerlijk. Het was een prima afsluiting van het seizoen.
Ik kan het iedereen aanbevelen , ben je in Obertilliach dan moet je er zeker een keer gaan eten.
Thuisgekomen was het 20.15 en Jannick is gelijk gaan slapen.
Wij zijn in bed wat tv kijken gegaan.