Een ijsbeer en een heks

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vrijdag
Jannick ging vroeg trainen en kwam als een ijsbeer terug. Hij was wit van al het ijs op hem.
Daarna moest hij werken tot 15 uur.
Ik verwachte een pakje met badges van Imatech en dat is niet gekomen. Bij navraag bleek het weer terug te zijn gezonden. Ik heb me erg boos gemaakt en na versvchillende nummers gebeld te hebben kwam ik bij het verdeelpunt in Flachau van DNS.
Volgens hen bezorgen ze het pakje niet omdat er geen naam op de deur staat. Een flutantwoord want ook de gasten laten dingen sturen en hun naam staat ook niet op de deur. Op de naamplaatjes staan de namen van de appartementen. Ook als er binnen een gezin verschillende namen zijn staan die ook niet allemaal op de deur. Pakjes van Amazon waar zelfs Haus Helga op stond en het toerisme nummer Brun 413 werden ook terug gezonden . Ook al staat in koeienletters Haus Helga op het huis.
Ondertussen heeft Imatech andere badges met snelpost verzonden, we verwachten ze maandag. Ik heb met de chauffeur van DNS afgesproken dat hij maandag belt als hij in Ramsau is en dat hij dan alsnog afleverd.
We wachten maar af.
Pakjes met de post gaan altijd goed .
Maar die pakjes bedrijven zijn hopeloos.

We kregen bezoek van onze vriendin Hansi. Uiteraard was er van alles niet goed en kwam ze klagen aan de deur. Volgens haar klagen de gasten over het feit dat wij niet goed genoeg schoonmaken.
Ik baal steeds meer van haar en uiteraard heeft ze weer van alles op zijn kop gesteld.