Overzicht Jannick

Oostenrijk, Pruggern

Heel lang niets aan mijn site gedaan. Geen tijd enz. Veel gebeurd in die tussen tijd.
Ik ga nog steeds op school in Oostenrijk, nog steeds de Skihandelsschule in Schladming.
Ik woon niet meer in het internaat maar bij mijn ouders die ook naar Oostenrijk verhuisd zijn.
We wonen in Pruggern , een 15km van Schladming. Ik ga met de bus naar school , meestal om 7,03 , dan loop ik om 6.45 van ons huis naar beneden. Ik moet tegenwoordig 6 dagen in de week naar school dat is vervelend want ik kom ’s ochtends te laat op school omdat de bus niet eerder gaat en mijn vader moet mij ophalen omdat ik anders 4 uur op de bus moet wachten terug naar huis.
Ik ben mijn schooljaar niet zo goed begonnen omdat ik gelijk in september 2 weken gemist heb omdat ik geopereerd moest worden aan mijn oor. Dat is in Nederland gebeurd omdat mijn vader tegelijker tijd geopereerd moest worden. Het gaat goed met mijn oor , ik zwem sinds jaren weer zonder problemen en horen gaat ook goed. Ze hebben een gaatje in mijn trommelvlies dicht gemaakt met en stukje dat ze van mijn oorschelp afgehaald hebben.
Ik werd op donderdag geopereerd en op zaterdag was het Nederlands kampioenschap zomerbiatlon op Papendal.. met mijn oor in het verband heb ik toch meegedaan en ik moest keihard knokken met Jorran Klaassens om de titel. Ik won het van hem en ben dus Nederlands kampioen. Zomerbiatlon. Alle drie winteratleten van de NSV eindigden bovenaan, ik werd 1e en Jorran 2e en Ilonca Leijn werd ook Nederlands kampioen. En echt alle drie met overmacht op alle zomerbiatleten. Het verschil is dat zomerbiatlon lopen en schieten is en winterbiatlon langlaufen en schieten., Winteratleten moeten hun top in de winter hebben en zomerbiatleten in de zomer. Dus wij zijn alle drie nog niet eens op onze top.
Bij mijn terugkomst moest ik gelijk testen doen waar ik nog niet eens de gegevens van had kunnen overschrijven. Dus 5 vakken een onvoldoende. Ondertussen al 2 weggewerkt maar ik moet daar hard voor werken en eerlijk is het niet.
Mijn sportseizoen ben ik goed begonnen en volop in training voor het winterseizoen.
Ik heb al trainingsweken in Ramsau in de sneeuw gehad en momenteel ben ik op de Tauplitz op trainingskamp. Daar kunnen we niet bij ons onderkomen komen met de auto maar gaan we op de skies of met een snowscooter waar een karretje aanhangt voor de bagage..
Veel testen gehad zowel op sport als medisch.
Het gaat me goed en het plezier is er nog steeds.
Ik heb van mijn sponsor Hawa loopsport erg functionele en mooie wintersportkleding gekregen en mooie wintertrailschoenen om te lopen.
Ik ben lid van de WSV Ramsau en ik heb ook van hen een mooi trainingspak gekregen om na de wedstrijden van de vereniging te dragen. Ik kom voor hen uit in de Vereinscup, dat zijn wedstrijden van verenigingen. Ik kom ook uit op wedstrijden voor Steiermarken en op
ÖSV wedstrijden. Die doe ik met school en mijn schooltrainer.
Ik verwacht veel van dit seizoen , en ben er al bijna klaar voor. Ik trappel van ongeduld.

kijk ook op
www.jannick-biatlon.com of op www.molenaarruesink.waarbenjij.nu

Ook daar kan je nieuws van ons volgen, ik probeer nu we thuis internet hebben om alles weer bij te houden.