Vakantie Terme Catez 3

Slovenië, Čatež ob Savi

Vakantie terme catez 3

Montag 11.Mai
Ik werd om 6.15 wakker en Diane en Jordy waren al bezig omdat ze naar de Plitvicemeren in Kroatie zouden gaan. Wij konden mee maar we willen rust en geen lange reis en zo. Ik heb mijn rust echt heel hard nodig en het lijkt erop dat het Terme water me erg goed doet.
We waren al een keer daar en het is niet te vergelijken met wat dan ook zo mooi en zo bijzonder.
Ik heb ze uitgezwaaid en dan een beetje lezen in bed en dan opgestaan.
Samen met Jan broodjes voor het ontbijt gehaald en we liepen al in een korte broek en shirtje, strak blauwe lucht en de zon. Ik zat om half 9 al in het zonnetje ongelooflijk.
We zijn gaan zwemmen en ontsloten ons om binnen te gaan zwemmen en lekker daar buiten in de zon te gaan liggen en ook in het kleine buitenbad in de zon in het water heerlijk.
Na het zwemmen was het doordat we nat waren best fris in de wind dus dan maar terug gegaan.
Want we hadden geen badjas meegenomen. We zijn een frietje gaan halen en dan even naar de winkels in de hallen in Brezice en dan wat meegenomen bij de Lidl en dan maar weer op het ligbed in de zon. Een zwaar leven hebben we hier.
Het is nu 19 uur en Diane en Jordy zijn nog niet terug.

Ze hebben een eindeloze dag gehad aan de Plitvicemeren en vonden het geweldig.