Operatie Sabrina

Ik was al wakker voor de wekker ging om 6.15. We zagen kans om Theresa weer om 7.15 op tijd de deur uit te laten gaan. Jan had haar weer overgestoken en dan kijkt hij of ze bij de volgende plek om over te steken de moeder van Leni (Astrid) treft .
Dan was het tijd voor mij om te douchen en Jan ging na thuiskomst.
Ik heb een wee gevoel in mijn maag en ik denk aan Sabrina die nu vast al helemaal klaar gemaakt wordt voor haar operatie. Ik heb zo´n medelijden met haar, zo klein en snapt absoluut niet wat haar allemaal overkomt. Misschien maar goed ook. Ik zou kunnen janken en kunnen schreeuwen van verdriet en frustratie .Maar reageer met lamlendigheid en het ene moment ben ik niet te stuiten en het andere moment niet vooruit te branden. Gelukkig hebben we Theresa die ons wel op draf houdt.
Dit ons wat Sabrina ook krijgt.
Theresa een korte dag dus Jan ging om half 12 haar opwachten. Jannick belde om 12 en toen lag Sabrina pas een uurtje op de operatiekamer. Het zal minmaal 5 uur gaan duren. Dus we moeten nog een poos gduld hebben. Het middageten was snel klaar want ik had al een grote pan Rundgulash gemaakt en moest aleen de Serviettenknödel nog even koken. Voor vanavond dat de Kaspressknödelsuppe.
Na het middageten het huiswerk met Theresa gedaan en ik heb gelijk alle papieren van Theresa die ze morgen voor de schoolarts nodig heeft in haar tas gedaan. Ze had keurig het geld afgegeven aan de juf. Nu alles op haar trommeltje en drinkfles alweer klaar voor morgen. Had ze alweer een uitnodiging voor een feestje en dat is donderdag al bij Leni. Dus even aan Jannick gevraagd wat ik zal kopen en die heeft nu krisisoverleg met Ingrid. Ik hoor het wel wat het gaat worden. Het werd vandaag eerst een heel matig zonnetje maar het werd wel in de middag wat meer en met 17 graden niet koud. Ik kon in ieder geval de deur een poos open laten, katten dus ook weer blij. Ik heb vandaag het eerste vogeltje gezien die aan de pindakaaspot zat te eten.
Theresa heeft al haar huiswerk gedaan en daarna hebben we samen wat Squla gedaan en de rest van de middag was ze aan het fröbelen. Dan heeft ze avondeten en ni wat tv kijken.
Jannick had vanmiddag al gebeld dat Sabrina uit de OP was gekomen maar was nog niet op de intensief.
De operatie is goed verlopen en was sneller gegaan dan gepland. Het arme kind ziet er niet uit want alles is gezwollen en gelukkig slaapt ze meestal. Want ook haar oogjes kan ze niet open maken omdat het gezwollen is. Nu afwachten wat er verder gaat gebeuren. Ze hebben de medicatie bij haar niet afgezet omdat ze ondanks de medicatie genoeg aanvallen zal hebben en ze denken ook dat het misschien in een dag of 3 a 4 al achter de rug is en ze weer operatief alles eruit kunnen halen.
Ik heb me vandaag 3 slagen in de rondte gewerkt .

Ach Sabrina we denken aan de kleine meid

Erna 2019-10-08 18:52:04

Veel sterkte met Sabrina.