Familie dagje naar Salzburg

Vanmorgen om 7 wakker, opgestaan en de tafel gedekt. Rondom acht kwamen de familieleden van beneden naar boven. Gezellig samen ontbeten en dan gingen ze weer.
Jannick en Meli gingen met de kinderen richting Salzburg naar de familiebeurs. En misschien nog andere dingen doen. Ze zullen zeker een fijne dag hebben.
Eerst heb ik een poosje op het balkon gezeten tot het me te warm werd..
Ik ben met Jan samen wat inkopen in Stainach gaan doen. Dan later nog wandelen naar de Spar bij ons wat heerlijk in de zon was. We hadden iets meer boodschappen meegenomen dus beide met een tas naar huis wandelen. Thuis alles opgeborgen en middageten gemaakt. Een beetje later omdat we eerder geen trek hadden. Teriyaki noodle smaakte heerlijk.
Dan ben ik gaan bakken, een boterkoek en een schaal met Baklava gemaakt. Voor morgen wil ik nog Bärlauchsuppe maken en ik denk dat ik pizza ga halen. Prima verjaardagsfeest voor Jan. We konden bij de Spar de gevulde krapfen met een lekkere roomcreme gevuld en dan in de chocolade gedoppeld niet weerstaan. Ze smaakte zo ze er voor ons uitzagen .Heerlijk. Ja onze grootste zonde is lekker eten.
Zo ging de dag voorbij en we zijn met het weekend al over de helft heen. Het is nu half 6 en de familie is geloof ik nog niet terug. Wij gaan voor een gezellige avond met een hapje en een drankje.