Leuke zondag

Vanmorgen om 7 uur wakker en de oven aangemaakt voor de broodjes. Dan de tafel gedekt en wachten tot de familie zou komen. Die kwamen na 8 en dan samen gegeten. Ik hoef geen middageten te maken want we gaan grillen. Theresa verdween met Meli en Jannick naar beneden. Maar Sabrina wilde nog blijven. Om half 11 wilde ze ook wel naar beneden dus haar gebracht. Ik hoorde later dikke pret want ze waren weer in hun blootje aan het spelen met het badje en de trampoline. Later zijn wij ook naar beneden gegaan en Heinz en Carmen waren ook net aangekomen. Jannick begon met het grillen . Theresa was weer aan het lezen en las haar boek uit. Ze begon gelijk in een volgende. Dan hebben we met zijn achten gegeten. Wat gewoon gezellig is. Meli had met Theresa cupcakes gebakken met bananencreme topping. Erg lekker.
Ondertussen belde Ingrid naar Jannick. De kinderen mogen niet met ons mee want ze vindt Jan te oud. Maar hij mag wel in de winter Sabrina met de auto naar school brengen want dan vindt ze het te koud. Of Theresa naar Stainach brengen en halen. Terwijl de B320 als dodensweg bekend staat. Ze rijdt zelf zo de weg op zonder te kijken . Dus ze wil wel een deel betalen voor de kinderen dan kan Jannick mee gaan. Die moet eerst overleggen met Meli.
Jan rijdt al 57 jaar schadevrij. Afgelopen week hebben we bijna een dame plat gereden en dankzij de snelle reactie van Jan kwam ze niet onder onze auto. Ze stond te praten met een aantal mensen en ineens draaide ze zich om en stapte zo de weg op. Ik heb tot thuis zitten shaken . Ze bood wel tig keer haar excuses aan.