Fronleichnam

Pas om half 9 opgestaan , de katten hebben me met rust gelaten waarschijnlijk omdat Jannick niet naar zijn werk hoefde. Zo snel ze lven horen ben ik de pineut. Maar vandaag dus Fronleichnam. En ja het is weer beautyful weather om half 9 al 19 graden en stond de zon nog niet op het balkon. Strak blauwe lucht heerlijk. Ik hoop dat het zondag ook zo is want dan gaan we naar het Narzissenfest in Bad Aussee. We willen dan de Corso en in de middag de bootcorso zien .
We hebben vandaag niet veel gedaan
Lekker gegeten op het balkon, in de middag koffie met taart met de familie van beneden. De taart nog gisteravond gemaakt. Er brak een flinke bui over ons uit , het onweer was niet echt dichtbij maar het hoosde wel flink en het bleef daarna af en toe regenen maar wel erg warm. Dus dan maar weer eens achter de pc om fotos te scannen. Dat heb ik een aardige poos volgehouden terwijl Theresa tv zat te kijken en Jan ook ergens wat aan het doen was.
Sabrina is ziek , ze is flink verkouden en heeft koorts.
Theresa blijft slapen dus die is zich nu aan het installeren , ze had vanmiddag nog gefietst met Papa. Ze kwam vanmorgen toch mooi in de rok en blouse die ze zelf had uitgezocht en ja het staat haar erg goed. Zelfs Jannick die zei ik houdt niet van die print maar het staat haar echt goed.
De laatste dag van de maand en het is zo snel gegaan.